×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، امیر اشتری در نشست خبری که صبح روز سه‌شنبه با محوریت برنامه‌های عید غدیر برگزار شد، اظهار کرد: مناسبت‌های دینی و مذهبی فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌های دینی در جامعه است و دهه امامت و ولایت جریانی الهی است که با عید قربان به‌عنوان مظهر عبودیت آغاز و با عید غدیر به‌عنوان خاستگاه و تجلیگاه امامت و ولایت به کمال می‌رسد.

وی افزود: باید قدر نعمت ولایت در جامعه اسلامی را بدانیم و ارزش‌های آن را به نسل های جدید منتقل کنیم.

اشتری با اشاره به اینکه طبق روال سنوات گذشته، در دهه ولایت و امامت شاهد برگزاری برنامه‌های متنوعی با رویکرد جلب مشارکت شهروندان در مناطق و محلات مختلف هستیم، افزود: یکی از شاخص ترین این برنامه‌ها برگزاری بیش از ۱۱۰ جشن محله‌ای است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج  گفت: این جشن‌ها با اولویت مناطق کم برخوردار و با هدف توزیع عادلانه سرانه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

وی راه اندازی کاروان جشن خودرویی در سطح شهر با حضور ۱۴ زوج جوان و علاقه مند علوی از کوه نورالشهدا تا پارک تاجیکستان یکی دیگر از برنامه‌های این دهه برشمرد و گفت: جشن خودرویی در روز پنج شنبه ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود..

اشتری ادامه داد: شب شعر کشوری با عنوان “نفس نبی” با محوریت غدیر تا مباهله از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام است که روز یکشنبه ۱۸ تیرماه با حضور شاعران مطرح استانی در امام زاده حسن (ع) برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: مشارکت در برگزاری جشن مدارس قرآنی به همراه اطعام خانه به خانه  که در روز جمعه ۱۶ تیرماه برگزار می شود، از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی افزود:جشن بزرگ عید غدیر با عنوان “بابای من” به میزبانی کاخ مروارید و با مشارکت سپاه ناحیه امام هادی (ع) و ستاد نماز جمعه مهرشهر که ۱۳ تیر برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای دهه امامت و ولایت است.

این مسئول از مشارکت در برگزاری جشن بزرگ دانش آموزی به میزبانی دانشکده کشاورزی و با مشارکت انجمن اسلامی دانش آموزی از دیگر برنامه های این دهه نام برد.

اشتری با بیان اینکه پنج شنبه ۱۵ تیرماه شاهد برگزاری مسابقه مردمی برای گروههای سرود استانی با عنوان ” آوای غدیر” هستیم، گفت: این برنامه به میزبانی پارک تاجیکستان برگزار می‌شود که در کنار آن شاهد برپایی مواکب پذیرایی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در این ایام با مشارکت حوزه هنری استان البرز شاهد انتشار تولیدات رسانه ای از جمله پخش قطعه موسیقی شیر خدا، نماهنگ دو زبانه پدر خاک و نماهنگ صبح بیعت، مرد میدان و ماه من هستیم.

اشتری از نورافشانی متفاوت در بلوار بلال، تپه الله اکبر و شعبان آباد مهرشهر از دیگر برنامه‌های این دهه نام  و گفت:

آذین‌بندی شهر و برپایی ایستگاه‌های صلواتی هم از دیگر برنامه‌هایی است که طبق روال سنوات گذشته برگزار می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در پایان گفت: برگزاری ۴۰ جشن در مناطق دهگانه و ۲۰ برنامه ویژه در بوستان‌های سطح شهر کرج بخشی از این برنامه‌ها خواهد بود.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});