×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز و به نقل از تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی ستاد و پشتیبانی مرکز نیروی پدافند هوایی آجا، آزادسازی خرمشهر، دستاوردی بزرگ برای مردم ایران بود که نشان داد قدرت و ایمان مردم ایران در حفظ استقلال و سربلندی کشورشان را به خوبی می‌توان دید.
مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)در رابطه با اهمیت فتح و آزاد سازی سازی خرمشهر می فرمایند:«روز سوّم خرداد از روزهای فراموش شدنی نیست.
روز سوّم خرداد از روزهایی است که در تاریخ کشور ما و در تاریخ انقلاب اسلامی عزیز ایران این روز می درخشد. روز سوّم خرداد نماد است؛ نماد پیروزی حق بر باطل و نماد قدرت الهی است.
این پیروزی نشان می‌دهد که هیچگاه نباید به ایمان و قدرت مردم و نیروهای مسلح آنها در دفاع از کشور شک داشت و باید همواره در مسیر تحقق اهداف ملی، همدلی و همکاری بیشتری داشت.

پاسداشت روز آزادسازی خرمشهر، به ما یادآوری می‌کند که باید همیشه به استقلال و سربلندی کشورمان اهمیت بدهیم و در راه تحقق آن، با ایمان، شجاعت و همدلی، پیش برویم. با توجه به اینکه مردم ایران در دفاع از کشور خود همواره شجاعت و ایمان بالایی داشته‌اند، باید در راه تحقق اهداف ملی به همین شیوه ادامه دهیم و به خودمان و دیگران نشان دهیم که مردم ایران با همدلی و همکاری می‌توانند به تحقق اهداف ملی برسند.

روز مقاومت، ایثار و پیروزی نشان دهنده این است که مردم ایران با همدلی و همکاری، می‌توانند به تحقق اهداف ملی برسند. این روز، فرصتی است برای یادآوری اینکه ایمان، شجاعت و ایثار، نیرویی است که مردم ایران را در مقابل تمامی تهدیدها و چالش‌ها، پایدار نگه می‌دارد.

به یاد شهیدان آزادسازی خرمشهر، شهدای ایمان،ایثار و پیروزی باید به خودمان قول دهیم، که با همدلی و همکاری، در راه تحقق اهداف ملی قدم برداریم. باید در کنار هم، با ایمان، شجاعت و همدلی، به تحقق آرمان‌هایی که شهیدان آزادسازی خرمشهر برای آنها جان دادند، تلاش کنیم.

در این راستا تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی ستاد و پشتیبانی مرکز نیروی پدافند آجا این روز را به تمامی رزمندگان،جانبازان،آزادگان ، تمامی خانواده های شهدا معزز و مردم همیشه سرافراز جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض نموده و امید است با شجاعت و پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی و با نیروی ایمان ، ایثار و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) جمهوری اسلامی ایران رادر مقابله با تمامی تهدیدها و چالش ها محفوظ نگه دارند.

انتهای پیام

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});