×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، یحیی دارایی با اشاره به صدور ۷۰ موافقت اصولی در سال ۱۴۰۱ گفت: حجم سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها حدود ۱۵ هزار میلیارد ریال است که به اشتغال دو هزار نفر می‌انجامد.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز افزود: این سرمایه‌گذاری‌‌ها در زمینه‌های گردشگری است که می‌تواند موجب اشتغالزایی و رونق گردشگری در البرز باشد.

دارایی ادامه داد: موافقت اصولی‌های صادر شده شامل تعداد ۱۰ واحد بوم گردی، ۱۲ سفره خانه سنتی، یک محوطه گردشگری، چهار اردوگاه گردشگری شامل سرویس بهداشتی، دو مجموعه گردشگری سلامت در ساوجبلاغ، چهار مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی، ۳۰ مجتمع گردشگری، شش هتل و یک واحد پذیرایی بین راهی است.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱، ۵۱ فرصت سرمایه گذاری به سرمایه گذاران معرفی شده، گفت: در اولین جلسه با اداره کل اقتصاد و دارایی، ۲۸ مورد از این ۵۱ فرصت مصوب شد که از بین این موارد نیز دو مورد به عنوان فرصت بی‌نام مجوز صادر شد.

به گفته سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز ساماندهی و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های سال ۱۴۰۲ است. ساماندهی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، جذب سرمایه گذار و ساماندهی مناطق نمونه سرمایه گذاری از جمله اولویت ها در سال جدید است.
انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});