×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز؛ مهرداد کیانی اظهار داشت: امروزه شهرها و کشورها با جشنواره‌ها و برنامه‌های سنتی و مذهبی و آیینی که میزبانی آن را عهده دار هستند، شناخته می‌شوند و برند و ظرفیت‌های خود را تبلیغ می‌نمایند؛ این دیپلماسی بسیار کارآمد و مؤثر بوده و به شکوفایی اقتصادی، اشتغالزایی و رونق تولید و گردشگری نیز منجر می‌شود.

به گفته وی، شهرداری کرج از آمادگی لازم برای حمایت از راه‌اندازی نمایشگاه‌های دایمی گل و گیاه در این کلانشهر همچنین استقرار و فعالیت تولیدکنندگان مطرح این حوزه برخودار است.

کیانی در ارتباط با لاله های جشنواره سال ۱۴۰۲ گفت: پیاز لاله هایی که از کشور هلند وارد شده از کیفیت مطلوب برخوردار بوده و نتیجه آن شکوفایی لاله های زیبا و متنوع در باغ گلها است.

شهردار کرج یادآور شد: با توجه به کاشت واریته های متنوع لاله، بیش از ۲۰۰هزار پیاز لاله ‌و ۲۰۰هزار گلهای بهاری در مساحتی حدود ۷هکتار کاشته شده که امیدواریم مورد پسند و رضایت شهروندان شهر کرج و مسافران نوروزی قرار بگیرد.

وی با تاکید بر لزوم فراهم کردن شرایط گردشگری و جذب مسافران نوروزی در شهر کرج، اظهار داشت: با توجه به افتتاح جشنواره لاله ها که امروز دهم فروردین برگزار شد، پیش بینی می شود این جشنواره تا روز بیستم فروردین ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به احتمال تمدید زمان برگزاری جشنواره لاله های کرج، ضمن یادآوری استقبال بازدیدکنندگان در سالهای قبل، گفت که چنانچه وضعیت جوی شهر کرج مساعد باشد و گلها طراوت خود را حفظ کنند، زمان جشنواره تمدید خواهد شد.

انتهای پیلم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});