×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، یحیی دارایی روز یکشنبه اظهار کرد: در بازدید از شهرستان چهارباغ امکان سنجی ظرفیت‌های این منطقه در زمینه گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری صورت گرفت که بیشترین امکان در زمینه گردشگری کشاورزی وجود دارد.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به بازدید از مجتمع خدماتی-رفاهی بین راهی پرشین پارس لوتوس واقع در چهار باغ گفت: این پروژه پذیرایی و خدماتی با ۱۳ هزار مترمربع، مساحت و ۵ هزار متر زیر بنا از تاسیسات بزرگ گردشگری این منطقه است که بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مجموعا ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی دریافت کرده است. این طرح با سرمایه گذاری ۳۵۰۰ میلیارد ریال و با پیش‌بینی اشتغال ۷۰ نفر انجام می‌شود.

دارایی با اشاره به ظرفیت‌های بومگردی در این منطقه اضافه کرد: چندین متقاضی برای دریافت مجوز اقامتگاه بومگردی در این منطقه وجود دارد که در مرحله اخذ استعلامات هستند.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز تأکید کرد: چنانچه کسانی که در روستاهای شهرستان چهارباغ، اقدام به سرمایه‌گذاری به خصوص در حوزه بوم‌گردی کنند، از تسهیلات حمایتی کم بهره، بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});