×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، یحیی دارایی روز پنج‌شنبه یک دی در بازدید از چند پروژه گردشگری استان اظهار کرد: حمایت از سرمایه گذاران، رفع مشکلات، کوتاه کردن روند اداری و ایجاد مشوق‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی یکی از اولویت‌های استان است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز افزود: در سطح شهرستان کرج، از سه پروژه بزرگ، شامل هتل پنج ستاره قصر رز، مرکز تفریحی و سرگرمی واقع در خیابان سرحدآباد و همچنین سفره‌خانه سنتی با بیش از ۴۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بازدید شد که همگی جزو طرح‌های مهم استان هستند.

دارایی از اصلی‌ترین برنامه‌ها را بازدید از تمام پروژه‌های گردشگری و بررسی مشکلات به صورت حضوری عنوان کرد و گفت: قصد داریم با همکاری معاون سرمایه‌گذاری، نشستی برگزار و مشکلات در سطح استان و ملی بررسی و مرتفع شوند.

وی با اشاره به وجود ۱۷ منطقه سرمایه‌گذاری نمونه در استان، اظهار کرد: ۷ منطقه نمونه، دارای سرمایه گذار است و تاکید بر حمایت و فراهم کردن تسهیلات برای مناطق فعال است. مجوز مناطق غیر فعال گردشگری نیز پس از تصویب شورای سرمایه‌گذاری حذف می‌شود زیرا نگاه ویژه در راستای فعال کردن پروژه‌ها و رفع مشکلات و موانع پروژه‌های فعال است.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});