×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز علی‌زندی‌فر، از احداث یک دستگاه پل عابر پیاده در محور آزادراه کرج- قزوین(بعد از پل فردیس محدوده خیابان قلمستان) خبر داد و گفت: پروسه جانمایی، طراحی و ساخت این پل از اسفندماه سال گذشته آغاز شد.

وی با تاکید بر اینکه پل‌های عابر پیاده در راستای تسهیل در عبور و مرور ایمن عابرین پیاده و تامین امنیت جانی شهروندان در نقاط پرحادثه جانمایی می‌شوند، افزود: علاوه بر این پل، عملیات طراحی، ساخت و نصب یک دستگاه پل عابر پیاده دیگر هم در محور کرج- قزلحصار(محدوده ندامتگاه کرج) در حال انجام است و عملیات اجرای آن ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این مسئول توضیح داد: برای ساخت این پل دو میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است و در حال حاضر پروژه در مرحله نصب پلکان و ایمن‌سازی پایه‌های کناری پل قرار دارد.

زندی‌فر تصریح کرد: همچنین مکان‌یابی دو نقطه جدید برای احداث پل عابر پیاده در محور قدیم کرج- قزوین(حوزه استحفاظی شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد) و فراخوان جذب سرمایه‌گذار احداث یک دستگاه پل عابر پیاده در محور ماهدشت- سه راه راشته(حوزه استحفاظی شهرستان اشتهارد) نیز در دست اقدام است که تا پایان سال استعلامات زیربنایی و طراحی پلان و نقشه‌های سازه آنها به پایان می‌رسد و بعد از آن عملیات ساخت و نصب آنها آغاز خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز در پایان با بیان اینکه در حال حاضر ۳۹ دستگاه پل در کلیه محورهای مواصلاتی استان وجود دارد، گفت: در ساخت پل‌های عابر پیاده استان از مشارکت بخش خصوصی نیز استفاده می‌شود که این مشارکت با انعقاد قراردادهای بلندمدت به‌صورت قرارداد BOT (ساخت، بهره برداری و واگذاری) صورت می‌گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});