تارا نیوز
مریم یوسفزاده بعدازظهر دوشنبه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۱ مجتمع خدماتی_ رفاهی در استان فعالیت دارند، اظهار کرد: مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی در فراهم کردن آسایش و رفاه بیشتر رانندگان و مسافران از طریق ارائه خدمات متمرکز و مناسب، دسترسی سریع کاربران جادهای و خدمات مورد نیاز و کاهش میزان سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی جاده ها نقش بهسزایی دارند.
وی به بازدید از عملکرد این مجتمعها با هدف ارائه خدمت بهتر به مسافران اشاره کرد و گفت: کارشناسان این ادارهکل از ابتدای سال تاکنون ۲۰۷ بازدید از مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی استان داشتهاند.
وی بیان کرد: در بازدید از این مجتمعها شاخصهای مختلفی چون وضعیت نمازخانهها، سرویسهای بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه رستوران، آشپزخانه، پارکینگ، ورودی و خروجی مجتمعها مورد نظارت و بررسی قرار میگیرد.
مسئول مجتمعهای خدماتی- رفاهی ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای البرز در ادامه از اخذ اعتبار برای بازسازی تابلوهای پیشآگاهی مجتمعهای خدماتی رفاهی بینراهی استان خبر داد و گفت: با بازسازی این تابلوها چهره بصری ورودی مجتمعها زیباتر میشود.
یوسفزاده، همچنین به تعیین کارشناس در هریک از شهرستانهای استان برای بازدید از مجتمعهای خدماتی- رفاهی بین راهی اشاره کرد و گفت: علاوه بر بازدیدهای کارشناسان این ادارهکل، بنا شده که این کارشناسان به همراه کارشناسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان، جداگانه از مجتمعها بازدید کنند و در نهایت در جلسات مشترک مشکلات بررسی و در جهت رفع آنها اقدام شود.
وی متذکر شد: در کنار این بازدیدها مسافران و رانندگان نیز میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمعهای خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانههای پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ اعلام کنند.
انتهای پیام
https://taranews.ir/?p=16659