×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، شورای اسلامی شهرکرج، حسین مهاجری در نطق پیش از دستور هشتاد و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: در ساختمان مکمل شهرداری در دو طبقه درمانگاه پیش بینی شده است که ظاهرا به علت عدم پرداخت مطالبات پیمانکار تحویل نشده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: طبق اطلاعات ارائه شده در این درمانگاه قرار است خدماتی چون دندانپزشکی،رادیولوژی،اتاق عمل سرپایی،سونوگرافی و اتاق بستری موقت ارائه شود.

مهاجری افزود: برآورد اولیه تجهیز و راه اندازی حدود ۲۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است که ظاهرا قبلا مبلغ ۱۰ میلیارد تومان پیشنهاد که در بودجه منظور شود،ولي موافقت نشده بود در این راستا با عنايت به هزينه هاي سنگين و بالاي راه اندازي درمانگاه پيشنهاد مي شود در صورت امكان براي اين موضوع از بخش خصوصي و سازمان مشاركتها كمك گرفته شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اذعان داشت: با توجه به تعداد پرسنل شهرداري و هزينه هاي درمان و نيز سياست نظام در خصوص تسهيل درمان ضروري است مديريت شهري تدبيري اتخاذ نمايد تا در راستاي بهره برداري سريعتر از اين پروژه اقدام لازم انجام شود.

به گفته رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج ، اين پروژه علاوه بر درآمدزايي مي تواند در راستاي كاهش دغدغه درماني پرسنل شهرداري كرج تاثير گذار باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});