×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارانیوز، سردار عباسعلی محمدیان روز شنبه با اشاره به اینکه ۱۴۷ قبضه سلاح گرم طی سال جاری در مناطق مختلف استان کشف و ضبط شده است، اظهار کرد: طی این مدت بیش از هفت هزار عدد فشنگ نیز کشف و ۱۷۰ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در ادامه افزود: از ابتدای امسال تاکنون پیش از ۱۲ هزار و ۳۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در البرز کشف شده و ۳۶۶ قاچاقچی عمده مواد مخدر نیز دستگیر شده اند.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت سه هزار و ۳۵۰ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و هشت هزار و ۵۷۰ معتاد جمع آوری شدند.

این مسئول انتظامی دربخش دیگری ازسخنان خود در حوزه فضای مجازی و مبارزه با جرائم سایبری اشاره کرد وگفت: در این حوزه پلیس فتا البرز ۳۱ هزار کانال وصفحه مجازی غیرمجاز که اقدام به انتشار مطالب غیراخلاقی مسدود کرده و باند هایی که بیش از ۹۸ هزار کارت بانکی شهروندان را کپی کرده بودند، دستگیر کرده است.

سردار محمدیان با اشاره به اتفاقات اخیر و ایجاد اغتشاش از سوی دشمنان انقلاب و کشور گفت: از آغاز جوسازی های صورت گرفته از سوی رسانه های معاند پلیس به صورت شبانه روزی پایه کارآمد وسعی کرد اغتشاشات و تجمعات صورت گرفته را با کمترین خسارت کنترل کند.

وی گفت: با هوشیاری مردم و پای کار بودن پلیس و سایر دستگاه های امنیتی، استان البرز از جمله استان هایی بود که کمترین خسارت ها را متحمل شد.

سردار محمدیان بیان کرد : در ایام اغتشاشات با کنترلی که پلیس روی اوباش و افراد سابقه دار داشت، هیچگونه تحرکی از سوی این افراد به ثبت نرسیده است.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه بیشتر افراد شرکت کننده در تجمعات و اغتشاشات اخیر در بازه سنی ۱۵ تا ۲۴ سال بودند، گفت: بررسی های پلیس نشان دهنده این است که مردم علی رغم تلاش و هزینه های میلیارد دلاری دشمنان همچنان پای انقلاب هستند و بیشتر افراد شرکت کننده در این تجمعات از روی هیجان و تحریک شبکه های معاند در خیابان ها حاضر می شدند.

وی در ادامه به همکاری پررنگ مجموعه سپاه و بسیج در کنترل حوادث اخیر اشاره و اظهار داشت: با توجه به اشرافیت اطلاعاتی پلیس و دستگاه های امنیتی و آگاه کردن مردم از اهداف دشمن توسط رهبر معظم انقلاب، در کوتاه‌ترین زمان ممکن اغتشاشات اخیر کنترل شد.

سردار محمدیان در ادامه با بیان اینکه در این ایام در برخورد با مردم نهایت سعه صدر را داشتیم بیان داشت: علیرغم صدماتی که اغتشاشگران به نیروهای پلیس وارد می کردند، اما کارکنان با احساس وظیفه و سعه صدر برای دفاع از اسلام و انقلاب در می

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});