×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز،سید صولت مرتضوی امروز سه شنبه در مراسم ارسال تجهیزات به هنرستان‌های استان البرز اظهار کرد: یکی از مهمترین مصوبات سفرهای استانی دولت در حوزه آموزش و پرورش رقم خورده است.

وی محور توسعه را تعلیم و تربیت دانست و گفت: تعلیم و تربیت می‌تواند زمینه‌های توسعه همه جانبه را برای هر کشوری رقم بزند و به تعبیر امام راحل این کار همچون عبادتی است که خروجی آن بندگی برای خداست.

مرتضوی با یادآوری اینکه در ساحت تعلیم و تربیت شخصیت‌هایی تربیت می‌شوند که برخی از آنها تحول ساز و تاریخ ساز هستند، اظهار داشت: دولت آیت الله رییسی در ساختار تحولی، مبنای تحول را در آموزش و پرورش قرار داده است.

وی با بیان اینکه حدود ١۶ میلیون دانش‌آموز امسال، سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند که ۵۵٠ هزار دانش‌آموز در استان البرز سکونت دارند، اضافه کرد: برای تحول در حوزه آموزش و پرورش نیاز است به دو مقوله دانش بنیان بودن و اشتغال محور بودن آموزش ها توجه شود.

معاون اجرایی رییس جمهور تاکید کرد: با تحولات صورت گرفته امروز در آموزش و پرورش و سایر موسسات آموزشی توجه به این دو مقوله مشهود است.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری پس از بازدید از کامیون های ارسال تجهیزات آموزشی به هنرستان های استان البرز، گفت: امروز بیش از ٨١ میلیارد تومان تجهیزات به صورت نمادین جمع آوری شده تا به سایر مدارس استان ارسال شود که این اقدام جهادی جای قدردانی دارد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});