×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زهره رزمی اذر

بهگزارش تارا نیوز، وجیهه محمدی فلاح  در جمع خبرنگاران با اشاره به این پویش که به مناسبت بازگشایی مدارس و نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید آغاز گردیده است، اظهار کرد: خیرین گرانقدر و مردم ولایت مدار استان می توانند سهمی در نشاط و شادمانی شروع مدرسه دانش آموزان داشته باشند.

وی در ادامه افزود: در استان البرز ادارات بهزیستی شهرستان ها و مراکز دولتی تابعه و همچنین ستاد اداره کل بهزیستی استان کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کنند و به دست مددجویان نیازمند تحت پوشش می رسانند.

محمدی فلاح خاطرنشان کرد: این بسته های حمایتی تحصیلی شامل اقلامی از قبیل کیف و لوازم التحریر مانند، مداد ، خودکار، پاک کن، تراش،مدادرنگی دفتر، دفتر نقاشی و…. است.

مدیر کل بهزیستی  در پایان باتشکر از همراهی مردم نوع دوست و همیشه در صحنه البرز افزود: مردم و خیرین علاوه بر مراجعه به ادارات بهزیستی و مراکز تابعه سراسر استان البرز می‌توانند کمک های نقدی خود را از طریق پرداخت مجازی به کارت مشارکتهای مردمی بهزیستی استان البرز به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۵۵۴۸۵۰۷۷ و شماره حساب ۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۳۲۴و یا با کد دستوری #۲۵۰۰۰۰*۶۶۵۵ اهداء کنند همچنین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۵۴۹۰۶۶ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});