×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زهره رزمی اذر

به گزارش خبرنگار تارا نیوز، سعید جابری انصاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری نمایش با موضوع دفاع مقدس، جشنواره عکاسی با موضوع جهاد تبیین و دفاع مقدس، نقد و بررسی فیلم های تولید شده در حوزه دفاع مقدس را در برنامه های این هفته به اجرا خواهیم برد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ادامه با تاکید بر اینکه فرهنگسرای جوان باید در اختیار هنرمندان استان قرار بگیرد افزود: پیگیر تکمیل ساختمان جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سایت اداری هستیم که با دستور استاندار و نهایی شدن آن تمامی ظرفیت فعلی فرهنگسرا و کل ساختمان فعلی اداره کل در اختیار هنرمندان قرار خواهد گرفت و مرکزی واحد برای تمامی فعالیت های فرهنگی و هنری در استان خواهد بود.

جابری انصاری در ادامه با تاکید بر ضرورت همگرایی بین کمیسیون فرهنگی شورای شهر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در تخصیص بودجه های حوزه فرهنگ و هنر افزود: اگر اعتقاد بر این است که اداره کل ارشاد متولی فرهنگ و هنر و راهبر فرهنگی است در موضوعات شهری و نحوه تخصیص بودجه های مرتبط نیز باید این هماهنگی این اداره کل صورت بگیرد.

وی بیان کرد: خوشختانه رویکرد مثبتی در کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج وجود دارد و تسری این نگاه به حوزه فرهنگ و هنر و توجه به تخصیص تخصصی بودجه های فرهنگی نتایج ثمر بخشی را در این بخش به همراه خواهد داشت.

وی افزود: اجرای این مهم در شورای اسلامی شهر کرج و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر استان مورد توجه است.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});