×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زهره رزمی اذر

به گزارش خبرنگار تارا نیوز، مجتبی عبداللهی در دیدار با فرماندهی فراجا استان و معاونان و فرماندهان شهرستان های استان که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهارکرد: بر این باور هستم که بسیاری از جرائم بواسطه ناآگاهی های اجتماعی و معضلات و کمبودهای این حوزه واقع می شوند.

وی در ادامه افزود: از این رو قرارگاه اجتماعی با اهتمام ویژه ای در راستای احصا و حل مشکلات اجتماعی بویژه در ۶۶ محله کم برخوردار استان، اعم از خانواده های زندانیان، افراد فاقد شغل، معتادان متجاهر، متکدیان، کودکان کار، زنان سرپرست خانوار و… ورود کرده است.

عبداللهی گفت: اکنون با جمع آوری و ساماندهی بیش از هزار و ۳۰۰ معتاد متجاهر و انتقال آنها به اردوگاه های ماده ۱۶ استان، علاوه بر افزایش امنیت در محله ها و زدودن این معضل از معابر، شاهد کاهش جارئم خرد در استان بوده ایم.

وی  با اشاره به اینکه اردوگاه های ماده ۱۶ در شهرستان ها نیز فعال می شوند و بستر جمع آوری بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر و متکدیان فراهم خواهد شد، گفت: تحقق اهداف و برنامه های قرارگاه های اجتماعی، اشتغال، حجاب و عفاف و… بار بزرگی از مسئولیت را از دوش نیروی انتظامی استان بر می دارد.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای جان بر کف انتظامی استان با مسئولیت های خطیر و متعددی مواجه هستند و در تمامی صحنه ها حضور فعال و موثر دارند.

عبداللهی گفت: باید در کنار فراجای ایثارگر استان باشیم تا برای امنیت پایدار و ایجاد بسترهای رفاه و آرامش مردم اقدام کنیم.

استانداری البرز در پایان گفت: قدردان اقدامات و تلاش های گسترده و فراوان فراجای استان برای برقراری نظم و امنیت در استان هستیم و باد و خاطره شهدای نیروی انتظامی را گرامی می داریم.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});