×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، اکبر قنبر پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوشنبه هفتم شهریور ماه در ششمین روز از هفته دولت و با حضور دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این شرکت ها در منطقه فعالیت های تولیدی و تحقیقاتی خود را آغاز خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: این واحدهای تولیدی و صنعتی در زمینه تولید تلفن های همراه، لوازم جانبی رایانه، تولید پایانه های فروش آنلاین بی سیم و با سیم و صندوق فروشگاهی دیجیتالی، دستگاه های خودپرداز و تولید تجهیزات مخابراتی ، تولید سرور و شبکه سوئیچ فعال خواهند بود.

قنبر پور با اشاره به اینکه با راه اندازی این تعداد واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام زمینه اشتغال زایی برای نزدیک به ۱۰۰۰نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم خواهد شد؛ افزود: برای اجرای این پروژه ها بیش از یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال و ۱۲ میلیون دلار سرمایه گذاری ارزی-ریالی توسط بخش خصوصی انجام شده است.

وی در پایان گفت: در این مراسم، قرارداد واگذاری ۱۳۲ هزار متر مربع زمین برای واگذاری به ۲۵ شرکت سرمایه گذار در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات منعقد و اعطا میشود.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});