×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، مجتبی عبداللهی در جلسه اتخاذ تدابیر ویژه جهت تسریع در تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس که روز یکشنبه در محل باغ موزه، برگزار شد، با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس قطب فرهنگی استان می شود، اظهار کرد: این مجموعه، مسئولیت سنگین و خطیر فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین چرایی و دستاوردهای دفاع مقدس را برعهده دارد.

وی در ادامه افزود: باید اهتمام ویژه ای برای ساخت و توسعه این مجموعه شکل گیرد و تمامی امکانات مربوطه برای این بخش متمرکز شود.

عبداللهی با اشاره به اینکه شهرداری ها نقش بسیار مهمی در ساخت و نگهداری باغ موزه ها در تمامی استان ها داشته و در مجموعه های فاخری را اجرایی کرده اند، گفت: بنابراین شهرداری های استان البرز نیز باید طی همراهی و تعامل نسبت به این امر اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی در ادامه گفت: با همفکری و همکاری در راستای ساخت و تجهیز و نگهداری باغ موزه دفاع مقدس در استان البرز اقدام کنیم.

عبداللهی گفت: بایستی در یک بازه زمانی ۲ ساله نسبت به تکمیل این مجموعه اقدام شود تا قطب فرهنگی استان شکل بگیرد.

وی تاکید کرد: در ادوار گذشته توجه ویژه ای برای پیشبرد این پروژه نبوده بنابراین تاکنون به طول انجامید، از این رو باید یک بار برای همیشه اراده ای قوی با همراهی ویژه شهرداران به این امر معطوف کنیم.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس دوران فخر نظام مقدس جمهوری اسلامی است از این رو باید بدرستی اقدامات و جانفشانی ها و دستاورد های این دوران را برای مردم به نمایش بگذاریم.

عبداالهی در پایان با بیان اینکه دولت برای ارتقا زیرساخت های استان توجه ویژه ای داشته است و در سفر رییس جمهوری اعتبارات بسیار خوبی اختصاص یافته است، افزود: در تلاش هستیم با استفاده از تمامی ظرفیت های دولتی، بخش خصوصی و مردمی در جهت تقویت سرانه ها در حوزه های مختلف، وارد عمل شویم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});