×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، در این نشست مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به تکالیف قانونی کاریابی و انتظارات جدید وزارت متبوع از کاریابی های استان گفت: کاریابی های استان باید برای خود فرصت های رقابتی جدید ایجاد کنند، در موضوع مهارت آفرینی، کاریابی ها باید بتوانند با مجموعه های آموزشی و مهارتی ارتباط برقرار کنند تا نیازهای فنی و مهارتی مجموعه های تولیدی توسط نیروی انسانی ماهر تامین شود. کاریابی ها باید خود را مسلح به فنون و دوره های آموزشی تخصصی مورد نیاز مجموعه های کاریابی و مشاوره شغلی نمایند.

عبدالله دارایی در ادامه گفت: کاریابی ها به عنوان مراکز مشاوره شغلی باید نسبت به شناخت حوزه پیرامونی خدمت و ارتباط با مجموعه های مختلف به عنوان پیشران های تامین نیروی انسانی، بویژه در نیروی انسانی دهه هفتاد فعال شوند.

وی در ادامه گفت: اتصال سامانه های مورد نیاز مربوط به استعلامات فنی را هم باید در دستور کار قرار گیرد، در خصوص کاریابی های الکترونیکی نیز فراخوان هایی صادر شده است که البته ظرفیت های جدید حوزه اشتغال خواهند بود.

دارایی در پایان گفت: کاریابی ها باید به سمت مردم و تشکل های مردمی بروند و ارتباط خود را با مردم و تولید کنندگان تقویت کنند و در میزهای خدمت در نقاط مختلف برگزار می شود، حضور داشته باشند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});