×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به سی مردادماه روز جهانی مساجد، اظهار کرد: مساجد به دلیل کارکردهاى مهم تربیتی، اخلاقی، آموزشی و ارتباطی که با امور اجتماعی و سیاسی دارند می‌توانند در جامعه به‌خوبی فرهنگ‌سازی و به رشد ارزش‌های انقلابی کمک کنند…

وی در ادامه افزود: مسجد تنها پایگاه دینی عمومی که توانائی جلوگیری نفوذ فکری و فرهنگی و شبیخون‌ها و ولنگاری‌ها را دارد مسجد است لذا رهبر معظم انقلاب فرمودند: «مسجد باید پایگاه انسان‏سازى، عمران دل و دنیا، مقابله با دشمن، بصیرت افزایی و زمینه‏سازى براى ایجاد تمدن اسلامى باشد».

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز بابیان اینکه مسجد مرکز فعالیت‌های اجتماعی است، عنوان کرد: حضرت آقا فرمودند: «اگر حصار و خاک‌ریز فرهنگی نباشد همه‌چیز از دست می‌رود» لذا معلوم می‌شود خاک‌ریز اول آنجاست.

وی در بخش دیگری با اشاره به کودتای ۲۸ مرداد، بیان داشت: این کودتا پر از عبرت است برای مردم و مسئولین و اتفاقاً غربى‌ها تلاش می‌کنند روش‌هایی که برای موفقیت کودتا داشتند را از ما مخفی نگهدارند.

امام‌جمعه کرج در ادامه بابیان اینکه در آن دوران به‌شدت یاس و ناامیدی را ترویج می‌کردند، گفت: امروز هم روی بی‌اعتمادی به مسئولین و ناکارآمدی نظام توسط نفوذی‌های داخلی و رسانه‌هایی که در اختیاردارند کار می‌کنند تا مردم را ناامید کنند.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه تمام دستگاه‌های تبلیغی و ترویجی خود را به‌کارانداخته‌اند و القاء می‌کنند که هر نوع تفکر انقلابى که زیر بار و سلطه غرب نیست بى‌نتیجه است و نمی‌تواند جامعه را اداره کند، گفت: بیش از ۴۰ سال است که با انواع پلیدی‌ها و خباثت‌ها خواستند جلوی حرکت به سمت اهداف بلند نظام را بگیرند اما نتوانستند و به فضل پروردگار در ادامه این مسیر نورانی هم هیچ غلطی نمی‌توانند کنند.

وی در ادامه یادآور شد: در آن روز با استفاده از رسانه‌هایی که در اختیار داشتند توانستند اهداف کودتا را پیش ببرند، امروز با فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی همان خط را دنبال می‌کنند، باید هوشیار بود و با دقت و برنامه همه این هجمه‌ها را خنثی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری از سخنانش بابیان اینکه ۲۹ مرداد روز جهانی فضای مجازی است، بیان داشت: راجع به فضای مجازی و نقشی که امروز در زندگی و مسائل اجتماعی دارند مباحث فراوانی مطرح است.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه امروز یکی از ابزارهای دشمن در جنگ شناختی و تأثیرگذار بر اراده‌ها و باورهای جوانان و نوجوانان بلکه کودکان ما، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی رهاشده و بی‌حساب‌وکتاب است، گفت: فکرها و رفتارها را مدیریت می‌کنند.

وی ادامه داد:چاره کار هم در این است که دولت در برداشتن موانع و بعد تولید و تقویت شبکه‌های اجتماعی داخلی با تمام قوا وارد میدان شود؛ و بعد همه آحاد جامعه از دستگاه‌ها و مسئولین و مردم با استفاده از آن تولید حمایت کنند.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه با اشاره به موضوعات روز سیاست خارجی عنوان کرد: به هر جهت چون این روزها بازار مذاکره داغ است این مطلب را هم عرض کنم، نکته‌ای اینجا وجود دارد که اساساً غربى‌ها و به‌خصوص آمریکایى‌ها و قبل از آن انگلیسى‌ها نمى‌توانند یک ایران قدرتمند و قوی را تحمل کنند، چون وضعیت منطقه‌ای ایران با کشورهای دیگر فرق دارد. مثلاً تصمیم‌گیری برای هند و مستعمره کردن آن راحت‌تر از ایران است.

در ادامه بابیان اینکه سعی آنان نابودی ایران است، گفت: خودشان گفتند ۵ ایران کوچک بهتر از یک ایران بزرگ است. تلاش می‌کنند این مسیر را بروند. انگلیسى‌ها با صراحت اعلام می‌کردند نباید در ایران سرمایه‌گذارى صورت گیرد؛ روابط ایران و انگلیس در این دو قرن اخیر بخصوص ۱۵۰ سال اخیر را مطالعه بفرمائید. ببینید چه بلایی بر سر ایران آوردند لذا مطالعه این تاریخ خیلی مهم است.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});