×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش خبرنگار تارا نیوز، محمد شریعتمداری عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه ۲ قطار شهری کرج که توسط شرکت سابیر و ابسته به شستا در دست ساخت است ، افزود: شرکت پشتیبانی شستا اکنون پروژه های متعددی در دست اجرا دارد و این مجموعه طی ۲ سال اخیر موفقیت های بزرگی در زمینه انجام پروژه های عمرانی و اقتصادی کشور داشته است.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت : اکنون پروژه هایی مانند سد مخزنی «چم شیر» استان کهگیلویه و بویر احمد توسط شرکت سابیر وابسته شستا در حال انجام است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با تمام توان و قدرت در حال اجرای پروژه های متعدد عمرانی در کشور است، اظهار داشت: تلاش ها براین است که تا پایان عمر کاری این دولت پروژه های عمرانی دارای اهمیت بالا و مورد نیاز مردم به سرانجام برسند.

شریعتمداری گفت : بخشی از پروژه های عمرانی و اقتصادی مربوط به ایران کوچک یا استان البرز است که متروی کرج از جمله این پروژه ها می باشد.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تلاش ها بر تکمیل فاز یک خط ۲ قطار شهری کرج معطوف شده است، بیان داشت: افتتاح این پروژه نقش موثری در بهبود وضعیت اقتصادی و رفاهی شهر کرج خواهد داشت.
شریعتمداری یادآور شد که پروژه قطار شهری کرج در دهه ۸۰ آغاز شده اما در دولت دوازدهم تلاش ها برای تکمیل پروژه مضاعف شد به طوریکه کارهای انجام گرفته

طی سه سال گذشته بیش از فعالیت های ۱۰ ساله ماقبل آن است.

وی ادامه داد: افتتاح فاز یک خط ۲ قطار شهری کرج کمک شایانی به روان سازی ترافیک این کلانشهر خواهد کرد و تلاش می شود تا در سه ماهه نخست سال آینده به بهره برداری برسد.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت : پس از تکمیل فاز یک قطار شهری کرج ، عملیات اجرایی فازهای بعدی آن بلافاصله آغاز می شود.

شریعتمداری بیان داشت : در فاز نخست قطار شهری کرج پنج ایستگاه افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه قطار شهری کرج یکی از همین پروژه های اولویت دار در استان البرز است، افزود: با پیگیری صورت گرفته ایستگاه f و k خرداد سال آینده به بهره برداری می رسد و ایستگاه های ما بین آن نیز به فاصله دو ماه از هم افتتاح می شود.

وی توضیح داد: در دولت دوازدهم سعی شد با تزریق منابع و رفع مشکلات، سرعت تکمیل قطار شهری کرج افزایش یابد به طوریکه میزان پیشرفت آن از سال ۹۷ تا کنون نیمی از پیشرفتی بوده که در طول یک دهه قبل از آن اتفاق افتاده بود.

شریعتمداری تاکید کرد:  البته پروژه‌ها منحصر به پروژه مترو نیست و پروژه کنارگذر شرق و اتصال آن به اتوبان همت از دیگر پروژه‌های در دستور کار دولت است.

وزیر، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: مسئولان بعد از راه اندازی این دو ایستگاه باید به دنبال راه اندازی سایر ایستگاه ها در خطوط دیگر قطار شهری کرج باشند و آنها را با سرعت بیشتری تکمیل و به مردم تحویل دهند.

وی اظهار کرد: بدون شک بهره برداری از این پروژه در اقتصاد و مسائل مختلف استان البرز مؤثر خواهد بود.

این مسئول خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۴۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سطح کشور در دست اجر است که بخش مهمی از آنها تا پایان دولت به بهره برداری می‌رسد و البته برخی از آنها نیز به تازگی آغاز شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});