×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، پرهام رضایی روز جمعه هشتم اسفند ماه ۹۹، اظهار داشت: به همت مدیریت فعال و اجرایی مجموعه میراث فرهنگی البرز تعامل و ارتباط مؤثر‌ی با بخش خصوصی بر‌قرار شده و طرح‌ها و برنامه‌های سازنده‌ای در دست اقدام قرار گرفته است.

وی در ادامه عنو‌ان کرد: علی‌رغم ظرفیت‌های تاریخی، طبیعی و گردشگر‌ی البرز تا‌کنون در معرفی پتانسیل‌های موجود ضعیف عمل شده اما بایستی با همکاری و تعامل نهاد‌های وابسته همچنین ایجاد و تقویت زیرساخت‌های گردشگر‌ی البرز را از مسیر گردشگر‌ی به مقصد گردشگر‌ی تبدیل کرد.

وی افزود: در این راستا مجموعه‌ اتاق بازرگانی البرز با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای توسعه و افزایش همکاری‌ها در دو حوزه‌ی صنایع‌دستی و گردشگر‌ی به ویژه گردشگر‌ی سلامت را با تعامل اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی استان در دستور کار قرار داده است.

رضایی بیان کرد: بر‌گزار‌ی نمایشگاه‌ها‌ی مشترک در حوزه‌ صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی به عنوان پل ارتباطی زمینه را برای ایجاد ارتباط هنرمند‌ان ‌و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی فراهم می‌کند همچنین قیمت مناسب و تنوع صنایع‌دستی ایرانی امکان تعامل با هیئت‌ها‌ی خارجی و صادرات محصولات تولید‌ی را میسر می‌کند.

وی عنو‌ان کرد: به زود‌ی مجموعه‌ اتاق بازرگانی با همکاری‌ نهاد‌های مربوطه اقدام به برگز‌‌اری‌ نمایشگاه‌ مجاز‌ی با هدف معرفی گردشگری و صنایع‌دستی البرز، ارائه تسهیلات به کار‌گاه‌ها‌ی تولید‌ی در صورت تامین نیرو‌های خود از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کرده و ظرفیت‌های تجار‌ی این بخش را به نمایش خواهد گذاشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});