×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوزو به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی استان‌البرز، فریدون محمد‌ی روز سه‌شنبه پنجم اسفند ماه ۹۹، بیان کرد: چهار‌دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگر‌ی و صنایع‌دستی تهران پنجم تا هشتم اسفند ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر دایر است.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به حضور متخصصان و تأسیسات گردشگر‌ی، دفاتر خدمات مسافرتی، هتل‌ها و تجهیزات هتل‌داری فضا‌ی مناسبی برا‌ی بر‌قرار‌ی ارتباط میان بر‌گزار‌کنند‌گان تور‌ها‌ی گردشگر‌ی و مراکز اقامتی و تفریحی به وجود آمده است.

محمد‌ی افزود: «غرفه‌ی ‌البرز در فضایی به مساحت ۲۰۰ متر‌مربع در سالن ۳۸B بر‌پا شده است و با ارائه بروشور‌، کتابچه، کلیپ‌ جاذبه‌های تاریخی و گردشگر‌ی، موسیقی سنتی، پوشش اقوام مختلف و نمایش آثار هنری و صنایع‌دستی ظرفیت‌های گردشگر‌ی، صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی استان را معرفی می‌کند.»

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و‌صنایع‌دستی البرز اظهار داشت: همچنین در حوزه‌های چرم‌دوز‌ی، معرق رو‌ی چوب، زیورآلات سنتی و … آثار هنرمندان صنایع‌دستی و هنر‌ها‌ی سنتی استان در معرض دید عموم و علاقمند‌ان قرار گرفته است.
با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بدو ورود سلامت باز‌دید‌کنندگان رصد و نیز امکان باز‌دید از نمایشگاه به دو صورت حضوری و مجاز‌ی فراهم شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});