×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، در این جلسه شهردار گرمدره ضمن پرداختن به فعالیت ها، برنامه و پروژه های شهرداری در بخش های مختلف از جمله پروژه های عمرانی گفت: همه باید با فعالیتی جهادی تلاش کنیم تا بتوانیم پروژه ها و برنامه های شهرداری را محقق ساخته و در کمترین زمان بهترین بهره وری را داشته باشیم.

عباس دادخواه در جمع خبرنگاران در زمینه پروژه های عمرانی شهرداری گرمدره اظهار کرد: پیگیری طرح های احداث بازار روز در پارکینگ ضلع جنوبی پارک امیرآباد،احداث میدان در انتهای کوهک،احداث پارک در شهرک ناصریه،تعریض خیابان آزادگان و احداث پیاده راه از میدان به سمت کوهسار از جمله برنامه ها و پروژ ه هایی است که در حال فعالیت و پیگیری آن هستیم‌.

وی ضمن اشاره به دیگر پروژ های این شهرداری تصریح کرد:پیگیری بازگشایی خیابان انقلاب از خیابان ناصریه به خیابان نارنجستان، و تامین خودروهای مورد نیاز برای حمل و نقل عمومی شهر از جمله مواردی است که در حال پیگیری برای تحقق و انجام آن هستیم.

این مسوول تصریح کرد: متاسفانه شیوع کرونا در برخی بخش ها سبب مشکلاتی برای مردم و بسیاری از مجموعه های خدمات رسان شده است اما ما همواره تلاش کرده ایم از مشکلات به عنوان پله ای برای ایجاد خدمات بیشتر و همچنین تعالی فعالیت ها بهره برده و تهدیدها را به فرصتی برای رشد و بازنگری بیشتر بر فعالیت‌ها تبدیل سازیم.

دکتر دادخواه اظهار کرد: از نیروهای شهرداری می خواهم با عزمی راسخ و با جدیت به فعالیت‌ها و ارایه خدمات به مردم بپردازند چرا که در برهه ای قرار داریم که باید سخت تلاش کرده و نگذاریم مشکلات در روند توسعه آینده شهرمان تاثیرگذار باشد.

وی در آخر تکریم ارباب رجوع و شهروندمداری را از جمله اهدافی برشمرد که همه مسوولان شهری باید در جهت تحقق هر چه بیشتر آن همت گمارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});