×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، عزیزاله شهبازی در بازدید از روند پیشرفت پروژه قطار شهری کرج که روز دوشنبه با حضور شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت، افزود: در سال ۹۸ تعداد بیمه شدگان اجباری در البرز ۳۰۵ هزار نفر بوده اند و این تعداد در سال ۹۹ علیرغم شرایط شیوع بیماری عالمگیر کرونا و همچنین تحریم ها به ۳۱۴ هزار نفر رسید.

وی ادامه داد: در حوزه رونق تولید و صادرات، استان البرز توفیقات ارزشمندی داشته و امسال به مرز یک میلیارد دلار صادرات غیرنفتی رسیده است که این آمار حاکی از رشد ۱۱۲ درصدی صادرات البرز در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ است.

شهبازی با بیان اینکه ۳ پروژه مهم و بزرگ در دستور کار شهرداری کرج قرار دارد، گفت: بر این اساس بوستان ایران کوچک بعنوان نمادی از انسجام، همگرایی و وحدت اقوام مختلف در البرز، هفته گذشته با حضور دستور رییس جمهور محترم به بهره برداری رسید.

وی افزود: پروژه کمربندشمالی کرج که مکمل ادامه آزادراه شهید همت در البرز محسوب می شود و بار اصلی ترافیک در شهر کرج را کاهش می دهد و طبق دستور رییس جمهور محترم و اقدامات رییس محترم سازمان برنامه و بودجه کشور، دولت در این پروژه مشارکت موثری داشت.
استاندار البرز گفت: دولت در این پروژه به تعهدات خود عمل کرده و شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج نیز اهتمام خوبی برای تسریع در تکمیل کمربندشمالی کرج دارند.

وی افزود: پروژه قطار شهری کرج نیز برای مردم این کلانشهر از اهمیت بالایی برخوردار است از این رو برای رفع موانع اعم از معارض ها و تامین اعتبار همراهی لازم را با پیمانکار و شهرداری کرج داریم.

شهبازی گفت: پروژه قطار شهری کرج از دهه ۸۰ آغاز شده ولی از سال ۹۵ با سفر رییس جمهور محترم و تزریق اعتبار ۱۹۰ میلیارد تومانی، سرعت گرفته است.

وی افزود: همچنین این سرعت از سال ۹۷ با پیگیری های شورای اسلامی و شهرداری کرج بیشتر شد.

استاندار البرز گفت: در دولت دوازدهم این پروژه با پیگیری ها و هماهنگی های صورت گرفته ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی افزود: از کارهای کوچک و آغاز پروژه های دیگر پرهیز کردیم تا پروژه های مهم گذشته تکمیل شوند و مورد استفاده مردم قرار گیرند.

شهبازی گفت: دولت به جد پای کار بوده و در این مدت بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در پروژه های شهرداری کرج مشارکت کرده است.

وی افزود: اکنون نیز ۴۰۰ میلیارد تومان اوراق از سوی دولت برای شهرداری کرج محقق شده است.

استاندار البرز گفت: امید است با این روند در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ شاهد بهره برداری از قطار شهری کرج باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});