×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، رامین ربیعی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری در محل سازمان صمت البرز گفت: صدور مجوز سرمایه گذاری در بخش تولید در سال های قبل پنج ماه بود که با تدابیر و اقدامات انجام شده، این زمان به یک روز کاهش یافته است.

ربیعی با اشاره به شتاب بالای سرمایه گذاری در البرز، گفت: این روند تا حدی است که هیچ سوله خالی با کاربری تولید در استان پیدا نمی شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۵۵ هزار و ۵۱۹ میلیارد تومان سرمایه «داخلی و خارجی» در بخش تولید استان جذب شده، گفت: این سرمایه گذاری منجر به صدور ۳۶۳ پروانه بهره برداری صنعت با اشتغالزایی ۲۳ هزار نفری شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با تاکید بر اینکه فراهم سازی زمینه سرمایه گذاری با هدف اشتغالزایی و رونق اقتصادی و تولید یکی از برنامه های کلیدی و اولویت دار استان است گفت: برای تحقق این هدف و تسهیل امر، کمیته ها و کارگروه های اضافی حذف شده است.

ربیعی با اشاره به وظیفه سازمان صنعت، معدن و تجارت در راستای جذب سرمایه گذاری تولید و توسعه اشتغال به عنوان یک راهبرد ملی گفت: برای توسعه فعالیت تولیدی و اقتصادی به تامین زیر ساخت های انرژی در زمینه «برق، آب، گاز ،مخابرات» و امثال آن نیاز داریم که همکاری بیشتر دستگاه های خدمات رسان را می طلبد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۱۰ پروانه بهره برداری دانش بنیان در بخش صنعت استان صادر شده است، گفت: ۷۵ معدن نیز در استان داریم که ۵۰ معدن آنها فعال است و طبق قوانین محیط زیست و منابع طبیعی فعالیت دارند.

وی به احداث محل برگزاری نمایشگاه بین المللی البرز اشاره کرد و گفت:احداث این نمایشگاه با چالش هایی مواجه شده ولی به زودی نمایشگاه کالای ایرانی در محل دیگری برگزار می شود.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});