×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تعدیل نیرو در شهرداری اتفاق نمی افتد
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، جواد چپردار در نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تقدیر و تشکر از اعضا شورای شهر در بازدید و سرکشی از نحوه خدمت رسانی و اجرای کارها در سطح مناطق دهگانه این کلانشهراظهار داشت: اعضا دوره ششم شورای اسلامی شهر کرج بازدید از مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری کرج را با اهتمام جهادی و انقلابی شروع کرده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: خوشبختانه بازدید اعضا شورای شهر از مناطق دهگانه و سازمان های تابعه و روند پی گیری آنها بسیار مناسب است که امیدواریم روند رسیدگی و سرکشی ها با همین جدیت مورد پیگیری مدیریت شهرداری قرار گیرد.

چپردار به تذکرات و نطق اعضا شورا در صحن علنی اشاره و بیان کرد: از شهردار محترم تقاضا می شود در راستای رویکرد پاسخگویی به منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر و با توجه به دغدغه‌ و حساسیت اعضای شورا هر چه سریعتر پاسخ تذکرات به اعضا شورا ارجاع و رسیدگی شود.

وی افزود: امیدواریم با همت و همراهی شهرداری لوایح قبل از ارائه در صحن شورا بررسی و کارشناسی و موارد آن تصحیح شود و پس از آن در کمیسیون مربوطه مطرح شود.

چپردار در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات اعضا سابق مدیران شورا و شهرداری در افزایش ناوگان اتوبوسرانی گفت: در راستای لایحه شهرداری مبنی بر اینکه ۵۰ دستگاه اتوبوس نو با توجه به نبود راننده منتظر رای اعضای شورای شهر مبنی بر بکارگیری راننده است و به صورت لایحه به شورا ارایه شده است که این مهم چون در راستای تامین منافع مردم شریف کلانشهر کرج است پی گیری و در دستور کار قرار می گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در پاسخ به سخنان شهردار در خصوص تعدیل تعدادی از نیروی انسانی مجموعه شهرداری بیان کرد: فربه بودن نیروی انسانی مجموعه شهرداری یکی از موضوعات بحرانی است که مربوط به دوره های گذشته است، در دوره ششم بایستی مانع افزایش نیرو به بدنه شهرداری باشیم و تعدیل نیروی نداریم.

چپردار خاطرنشان کرد: در شهرداری کرج حضور نیروی انسانی در مقایسه با مأموریت‌های محوله و چارت سازمانی این مجموعه با یک ازدیاد مواجه هستیم که در برخی از پست‌های تخصصی با فقر نیرو مواجه هستیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.