×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

 سارقان حرفه‌ای و مسلح بهای به خطر انداختن امنیت مردم را با جانشان پس می‌دهند.

به گزارش خبرنگار تارا نیوز، حسن مددی روز سه شنبه هشتم مهرماه در حاشیه بازدید نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی البرز که در ستاد فرماندهی انتظامی البرز برپا شده بود، در جمع خبرنگاران گفت: سارقان حرفه‌ای و مسلح بدانند که از این به بعد تمام آنها و کسانی که با قمه و سلاح سرد و گرم به جان و مال مردم تجاوز می‌کنند، هیچ چشم پوشی نخواهد شد.

وی افزود: اگر نیاز باشد تا محاربه و اعدام سارقان حرفه‌ای و مسلح نیز پیش خواهیم رفت.

مددی با تاکید کرد: این سارقان مراقب باشند چون اگر بخواهند با گرفتن سلاح گرم و سرد جان، مال و امنیت مردم را به خطر بیندازند و آنها را بترسانند به سمت محاربه  پیش رفته‌اند.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی تحمل نخواهد کرد سارقان جرات و جسارت پیدا کنند که با قمه و اسلحه سرد و گرم جان و مال مردم را به خطر بیاندازند.

مددی با اشاره به اینکه این افراد باید بدانند که دستگاه قضایی و دادستانی پای این قضیه ایستاده و به شدت و حدت با همکاری نیروی انتظامی با این قبیل افراد برخورد خواهد کرد، افزود:مردم باید امنیت، آرامش و آسایش داشته باشند و جزای به خطر انداختن امنیت مردم به خطر انداختن جان سارقان است و دستگاه قضا در این خصوص هیچ گونه تعارفی ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز در پایان گفت: به سارقان حرفه‌ای، کسانی که رفتارهای خشن دارند و  افرادی که اراذل و اوباش هستند به تمام اینها در استان هشدار می‌دهیم که دستگاه قضایی از این به بعد با همکاری نیروی انتظامی به شدت با آنها طبق قانون برخورد و  هیچ حد و مرزی برای مقابله با این افراد نخواهیم داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});