×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، علیرضا جمالی اظهار کرد: در اجرای طرح تشدید پایش و نظارت بر مراکز عرضه، کشتارگاه ها، رستوران ها و مراکز بسته بندی استان البرز که از تاریخ ۲۰ اسفند ماه سال ۱۳۹۹ آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه جاری ادامه داشت، ۲ هزارو۹۳۰ مورد  مورد بازدید توسط کارشناسان دامپزشکی  در البرز انجام شد.

وی اظهار داشت: از این تعداد بازدید انجام شده،برای هفت مورد به دلیل تخلف تشکیل پرونده در مراجع قضایی و تعزیرات انجام شد و ۱۹ مورد نیز حکم پلمب گرفته شد.

جمالی گفت: همچنین از ۱۴ تن و ۸۲۹ کیلوگرم فراورده خام دامی ضبط شده از این مراکز، ۲ تن و ۸۰۰ کیلوگرم به مراکز عرضه، ۱۱ تن به کشتارگاه ها و ۵۳۵ کیلوگرم به رستوران ها اختصاص داشت.

معاون سلامت دامپزشکی استان البرز گفت: در طی دوران اجرای طرح ۳۷ مورد بازدید نیز از خودروهای حمل فراورده های خام دامی انجام شده است.

وی اضافه کرد: در طول اجرای این طرح در کل ۱۵۷ گروه نظارتی به تعداد ۳۱۰ نفر و ۹۸۶ نفر ساعت فعالیت داشتند که به طور میانگین روزانه ۸ گروه فعال بودند.

در طرح پایش و تشدید نظارت ها بر واحدهای مورد نظر در طرح نوروزی سال گذشته، ۳۹۱۰ مورد که در اجرای این طرح برای ۵۸ واحد پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد ضمن اینکه ۱۸ واحد دیگر نیز ضمن تشکیل پرونده تخلف به دادگاه ارجاع داده شدند.

سال گذشته در مجموع ۱۴ هزار و ۴۹۰ کیلو گرم فرآورده خام دامی فاسد در مراکز عرضه این مواد در البرز ضبط شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});