امام جمعه کمالشهر در انتقادی صریح، مسئولینی که در اجرای قانون عفاف و حجاب تعلل میکنند را رسماً “شریک گناه بیحجابان” خواند و خواستار پاسخگویی در مورد تعطیلی سامانه ناظر نیروی انتظامی شد.
امام جمعه کمالشهر در انتقادی صریح، مسئولینی که در اجرای قانون عفاف و حجاب تعلل میکنند را رسماً “شریک گناه بیحجابان” خواند و خواستار پاسخگویی در مورد تعطیلی سامانه ناظر نیروی انتظامی شد.