امام جمعه شهرستان چهارباغ با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب پس از امضای تفاهمنامه میان رؤسای جمهور ایران و آمریکا، این پیام را «سرشار از اقتدار و صراحت» توصیف کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این پیام ضمن حمایت از حقوق ملت، تأکید کردند که این تفاهمنامه یک راهبرد دائمی نیست، بلکه تاکتیکی در مسیر ادامه مبارزه با زیادهخواهی دشمن محسوب میشود.
امام جمعه شهرستان چهارباغ گفت: ماه محرم فرصتی مهم برای تبیین فرهنگ مقاومت، مبارزه با ظلم و تقویت روحیه ایستادگی در جامعه است و مجالس عزاداری باید علاوه بر سوگواری، به تبیین معارف عاشورا و مسائل روز جامعه نیز بپردازند.
امام جمعه شهرستان چهارباغ در خطبههای نماز جمعه با اشاره به سالگرد قیام ۱۵ خرداد و روز مباهله، گفت: حضور و ایستادگی مردم مهمترین سد در برابر توطئههای دشمن است و دشمن برای شکستن این سد، با ایجاد تردید، یأس، ترس، بدگمانی و اختلاف به دنبال تضعیف تابآوری جامعه است.
امام جمعه شهرستان چهارباغ گفت تجربه تاریخ و شرایط امروز نشان میدهد جوامع در حوادث و بحرانها، بدون تکیه بر یک محور آگاه و مدبر، دچار انحراف و آسیب میشوند.
امام جمعه شهرستان چهارباغ با اشاره به افزایش چشمگیر مشارکت مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: حضور نزدیک به ۷ هزار نفر از مردم این شهرستان، رکورد تاریخی مشارکت را شکست و نشان داد «امسال همه آمدند».
امام جمعه شهرستان چهارباغ با تأکید بر اینکه حفظ حرمت و آبروی رهبر معظم انقلاب از هر مسئله دیگری معیشتی مهمتر است، گفت: ملت ایران با بصیرت و ولایتمداری خود، اجازه نخواهد داد دشمن از مشکلات داخلی برای ضربهزدن به نظام اسلامی سوءاستفاده کند.
امام جمعه شهرستان چهارباغ با تأکید بر ضرورت تداوم هنرمندانه انتقال ارزشها و انگیزههای دفاع مقدس گفت: حفظ روحیه ایثار، مقاومت و ایمان در نسل جوان تنها وظیفه یک نهاد خاص نیست، بلکه مسئولیتی مشترک برای ملت، مسئولان، بسیج و نیروهای متدین به شمار میرود.
امام جمعه شهرستان چهارباغ بر لزوم ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه، نسبت به برگزاری برنامههایی که به بهانه شادی باعث خدشهدار شدن هویت فرهنگی و هنجارهای دینی میشود تاکید کرد و گفت بیتوجهی به فرهنگ و باورهای ملی در پوشش شادی، خیانت به هویت جامعه محسوب میشود.

