امام جمعه شهرستان چهارباغ با اشاره به افزایش چشمگیر مشارکت مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: حضور نزدیک به ۷ هزار نفر از مردم این شهرستان، رکورد تاریخی مشارکت را شکست و نشان داد «امسال همه آمدند».
امام جمعه شهرستان چهارباغ با اشاره به افزایش چشمگیر مشارکت مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: حضور نزدیک به ۷ هزار نفر از مردم این شهرستان، رکورد تاریخی مشارکت را شکست و نشان داد «امسال همه آمدند».