امام جمعه شهرستان چهارباغ با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب پس از امضای تفاهمنامه میان رؤسای جمهور ایران و آمریکا، این پیام را «سرشار از اقتدار و صراحت» توصیف کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این پیام ضمن حمایت از حقوق ملت، تأکید کردند که این تفاهمنامه یک راهبرد دائمی نیست، بلکه تاکتیکی در مسیر ادامه مبارزه با زیادهخواهی دشمن محسوب میشود.
حجت الاسلام والمسلمین نورپور ضمن تأکید بر مقام شفاعت حضرت معصومه (س)، نسبت به تلاش رسانهای امپراطور صهیونیست برای ترویج فرهنگ ابتذال و انحراف دختران ایرانی هشدار داد.
خطیب نماز جمعه کمالشهر گفت: برای دختران عزیز ما بسی مایه افتخار است که سالروز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها را به عنوان روز دختر نامیدهاند؛در عالم هیچ آیین و مکتبی همانند اسلام به زن و دختر اعتبار و ارزش قائل نبوده و نیست.
امام جمعه ساوجبلاغ گفت: شاهد سطح کمنظیری از هماهنگی بین دیپلماسی و میدان در کشورمان هستیم تا سایه تهدید را از سر دیپلماتهای کشورمان بردارند و بلکه دشمن در مقابل دیپلماسی و میدان ما احساس ضعف کند.
خطیب موقت جمعه چهارباغ گفت: در کنار تحریم، جریان تحریف جهت واژگون نشان دادن واقعیات وجود دارد و هدف آن، ضربه زدن به روحیه مردم و آدرس غلط دادن برای رفع مشکل تحریم است، آنها به دنبال مقصر نشان دادن نظام و رهبری در چشم مردم هستند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهر کرج گفت: اکنون اقتصاد و سفره مردم مهمترین مسألهای است که باید دولت آن را دنبال کند و رئیس جمهور باید تیم اقتصادی خود را تغییر دهد
امام جمعه چهارباغ گفت: موشکهای ما، غرور ما بود که به سمت اسرائیل شلیک شد و بر سر آنها فرود آمد و جا دارد از شهید تهرانیمقدم یاد کنیم و درود به روح پاک او بفرستیم.
امام جمعه کمالشهر گفت: همه بدانند، با شهادت سید مقاومت هیچ خللی در جبهه مقاومت به اذن الله به وجود نخواهد آمد و انشاءالله حزب عزیز لبنان و جبهه مقاومت بر مبارزه، تا زوال کامل غده چرکین سرطانی ادامه خواهند داد.

