رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به افزایش مشاهده حیوانات وحشی از جمله روباه در تهران، اعلام کرد تغییرات اقلیمی و کاهش منابع غذایی باعث افزایش تماس حیاتوحش با انسان شده و این مسئله خطر انتقال بیماریهای مشترک، بهویژه هاری، را افزایش میدهد.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به افزایش مشاهده حیوانات وحشی از جمله روباه در تهران، اعلام کرد تغییرات اقلیمی و کاهش منابع غذایی باعث افزایش تماس حیاتوحش با انسان شده و این مسئله خطر انتقال بیماریهای مشترک، بهویژه هاری، را افزایش میدهد.