جهش چهار برابری بودجه شهرداری کمالشهر، اجرای پروژههای عمرانی و توسعه زیرساختهای شهری، حرکت به سمت خدمات الکترونیک و تأکید مسئولان بر حضور میدانی مدیران از مهمترین محورهای مطرحشده در نشست شورای اداری شهرستان کرج به میزبانی کمالشهر بود.
نایبرئیس شورای اسلامی شهر کمالشهر از اضافه شدن ۱۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان حملونقل عمومی و اجرای پروژههای توسعه فضای سبز از جمله پارک بزرگ سرخهحصار خبر داد و بر ضرورت تشدید نظارت بر ساختوسازهای غیرمجاز تأکید کرد.
عضو شورای اسلامی شهر کمالشهر گفت: با شناسایی و نقشهبرداری محدودههای بافت فرسوده و فراهم شدن تسهیلات بانکی کمبهره، روند بازسازی این مناطق با ارائه مشوقهایی همچون جواز رایگان و طبقات تشویقی در کمالشهر آغاز شده است.
شهردار کمالشهر با اشاره به رشد چهاربرابری بودجه شهرداری طی سه سال اخیر گفت: بودجه شهرداری از حدود ۳۰۰ میلیارد تومان به ۱۸۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته و تنها در سال جاری بیش از ۱۲۴۰ میلیارد تومان آن به پروژههای عمرانی اختصاص یافته است.
در بیستوششمین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهرستان کرج، مجموعهای از اقدامات برای تسریع نوسازی بافتهای فرسوده و ساماندهی سکونتگاههای غیررسمی به تصویب رسید.
در حالی که مدیریت شهری کرج مسیر تحقق بودجه ۲۷.۵ هزار میلیارد تومانی سال جاری را آغاز کرده است، ارزیابی عملکرد دو ماه نخست سال ۱۴۰۵ نشان میدهد که «منطقه ۹» با پیشی گرفتن از سایر مناطق، رتبه نخست وصول درآمد را به خود اختصاص داده است.
امام جمعه شهرستان چهارباغ با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب پس از امضای تفاهمنامه میان رؤسای جمهور ایران و آمریکا، این پیام را «سرشار از اقتدار و صراحت» توصیف کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این پیام ضمن حمایت از حقوق ملت، تأکید کردند که این تفاهمنامه یک راهبرد دائمی نیست، بلکه تاکتیکی در مسیر ادامه مبارزه با زیادهخواهی دشمن محسوب میشود.
امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ، در خطبههای نماز جمعه این هفته با تبیین ابعاد پیام راهبردی رهبر معظم انقلاب پس از امضای تفاهمنامه با آمریکا، آن را سندی بر استیصال واقعی دشمن و پیروزی اراده ملت ایران دانست.

