×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تبعید و تهدید خبرنگاران توجیه ناپذیر است
تارا نیوز

به گزارش تارانیوز؛ علی قاسم پور در نطق پیش از دستور یکصدو هشتادومین جلسه رسمی شورای شهر کرج اظهار کرد: منتقد را خفه نمی‌کنند بلکه صدایش را می‌شنوند و اگر اصلاح لازم بود انجام می‌دهند. حتی اگر مسائل به قصد تخریب هم مطرح شده باشد باید از طریق مراجع مربوطه و جایگاه مخصوص آن مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی با اشاره به جابجایی و اخذ تعهد از خبرنگاران شاغل در مجموعه مدیریت شهری که در روزهای اخیر اتفاق افتاده است، بیان کرد: تعدادی از همکاران رسانه‌ای ما در مجموعه مشغول به کار هستند که در روزهای اخیر برخوردهای نامناسبی با آنها انجام گرفته است.

قاسم پور اذعان کرد: این فرصت مناسبی است تا از این افسران اطلاع رسانی برای ارائه عملکرد شورا به شهروندان به ویژه در سال پایانی بهره ببریم.

وی با تصریح بر اینکه تخریب، تبعید و تهدید خبرنگاران و کنشگران اجتماعی توجیه پذیر نیست، خاطرنشان کرد: شورای ششم در مقایسه با ادوار شوراها نه تنها عملکردی شایسته داشته بلکه در مواردی پیشرو بوده است.

سخنگوی شورای شهر کرج بیان کرد: همه این موضوعات نیازمند اطلاع‌رسانی به شهروندان است که در این زمینه خبرنگاران و اصحاب رسانه بسیار کمک کننده و یاری دهنده خواهند

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});