×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 28 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، محمد مهدی برادران افزود: با این اقدام نوآورانه که با حضور ۴۱ شرکت از مجموع ۳۵۰ واحد عضو انجمن پلاستیک استان البرز انجام شد، بازدیدکنندگان با سهولت بیشتری به مقاصد حضور خود در محل نمایشگاه دست می یابند و فرصت های ایجاد شده برای برقرای تفاهمات تجاری مهیا تر از پیش می شود.

وی تصریح کرد: از دیگر نتايج ارزشمند ایجاد این سالن اختصاصی در نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، امکان آشنایی بیشتر و بهتر بازرگانان و تجار خارجی با ظرفیت ها و توانمندی های قابل اعتنای استان البرز و دیگر مناطق در عرصه‌های مختلف صنعتی و تولیدی است.

معاون وزیر صمت گفت: بابت این ابتکار عمل از دست اندرکاران و مرتبطین موضوع از جمله انجمن تخصصی صنایع همگن تولیدکنندگان پلاستیک استان البرز و همچنین از دکتر عبدالهی استاندار محترم البرز و مجموعه صنعت، معدن و تجارت نیز بابت حمایت های بی دریغ شان از صنایع استان تشکر می کنم.

برادران ادامه داد: هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه ها، تحقق برنامه رشد تولید در کشور می باشد که همواره از سوی مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم مورد تاکید قرار گرفته است.

وی در پایان تاکید کرد: حتما در نیمه دوم سال شاخص های رشد تولید افزايشی تر خواهد بود و تلاش می شود نتایج این اقدام در روند تامین کالایی بازار و مايحتاج مردم ملموس تر باشد.‌

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});