×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۶ آبان , ۱۴۰۴  .::.   برابر با : Friday, 7 November , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تسریع پاسخگویی و ارتقای رضایتمندی ارباب‌رجوع
تارانیوز

به گزارش تارا نیوز، در سومین نشست شورای هماهنگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز که روز پنج‌شنبه ۱۵ آبان‌ماه به ریاست اصغر بیات مدیرکل و با حضور معاونین و رؤسای ادارات ستادی و شهرستانی برگزار شد، حسن فلاح رئیس اداره بازرسی این اداره کل گزارشی از روند اجرای طرح «فوریت‌های اداری فواد» در سطح استان ارائه کرد.

فلاح در سخنان خود با تشریح مهم‌ترین محورهای طرح فواد، به ضرورت اصلاح اشکالات اداری، تسریع در روند پاسخگویی به ارباب‌رجوع و افزایش سطح رضایتمندی عمومی تأکید کرد و گفت: «در اجرای طرح فواد هیچ‌گونه تعارف و اغماضی وجود ندارد و با هرگونه تخلف یا رفتاری که منجر به نارضایتی مردم شود، به‌صورت مستقیم و بدون ملاحظه، از مسیر قانونی و مراجع ذی‌صلاح برخورد خواهد شد.»

وی ضمن تقدیر از اقدامات مؤثر و بهبود روند پاسخگویی در برخی ادارات شهرستانی، از ادارات منابع طبیعی شهرستان‌های کرج، نظرآباد و ساوجبلاغ به‌عنوان ادارات برتر در اجرای دقیق و رضایتمندی ارباب رجوع یاد کرد.

رئیس اداره بازرسی همچنین بر لزوم پایش مستمر عملکرد واحدها و پیگیری فوری شکایات مردمی تأکید کرد و گفت: «هدف اصلی این طرح،ارتقای سلامت اداری،ایجاد شفافیت در فرآیندها و اعتمادسازی در میان مردم است. عملکرد مطلوب کارکنان در این حوزه نه تنها موجب افزایش بهره‌وری می‌شود، بلکه جایگاه اجتماعی منابع طبیعی را نیز تقویت می‌کند.»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});