×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۱ مرداد , ۱۴۰۴  .::.   برابر با : Tuesday, 12 August , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
کاهش چشمگیر تماس‌های دریافتی مرکز ۱۲۲ ارتباط با مشتریان آبفای البرز
تارانیوز

به گزارش تارا نیوز،حمیدرضا نامداری با اعلام این خبر بیان کرد: مقایسه آمار تماس‌های ثبت‌شده در بازه زمانی ۲۳ تا ۳۱ تیرماه با بازه ۱۱ تا ۱۵ مردادماه سال ۱۴۰۴ نشان می‌دهد که مجموع تماس‌های ثبت‌شده با کاهش ۴۲ درصدی و تماس‌های مرتبط با قطعی و افت فشار آب با کاهش ۵۹ درصدی مواجه بوده است.

وی با اشاره به ثبت ۵۲ هزار و ۸۹۸ تماس در بازه تیرماه و ۳۰ هزار و ۹۳۳ تماس در بازه مردادماه، افزود: تماس‌های مربوط به قطعی و افت فشار آب نیز از ۴۵ هزار و ۳۵ تماس به ۱۸ هزار و ۸۲۸ تماس رسیده که بیانگر بهبود وضعیت خدمات‌رسانی و کاهش مشکلات در شبکه آبرسانی استان است.

مدیرعامل آبفای البرز تأکید کرد: این کاهش آمار تماس‌ها، نتیجه اقدامات موثر در کاهش خاموشی چاه ها و نوسانات زیاد برق ، بهبود زیرساخت‌ها، مدیریت مصرف ، همیاری مردم و مسولین بوده و امیدواریم با ادامه این روند، رضایتمندی مشترکان بیش از پیش افزایش یابد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});