×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۱ آذر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 11 December , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اولين نشست همفكري و هماهنگي شهرداري‌هاي استان البرز

به گزارش تارا نیوز و به نقل از سازمان مديريت و برنامه ريزي استان البرز ،امروز دوشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۳ ”  اولين نشست همفكري  و هماهنگي شهرداري‌ها با سازمان مديريت و برنامه ريزي استان برگزار شد.

اين جلسه به منظور آموزش سامانه‌هاي مرتبط با منابع انساني و مسائل و مشكلات استفاده بهينه از سامانه‌هاي سازمان اداري و استخدامي كشور”  با حضور مسئولان امور اداري شهرداري‌هاي استان و همكاران معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني سازمان مديريت در سالن جلسات مديريت سازمان برگزار گرديد.

مسائل عمده مطرح شده در اين جلسه از سوي همكاران شهرداري‌ها، مواردي از جمله نحوه تكميل سامانه‌ها، لزوم تشكيل دوره‌هاي آموزشي استاندارد، پاسخ گويي در خصوص ابهامات و تفسيرهاي متفاوت از مواد و بندهاي ارائه شده در برخي بخشنامه ها و تصويب نامه ها جهت پيشگيري از ايجاد دعاوي حقوقي و موارد مشابه رابه خود اختصاص داد.

معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان البرز، ضمن تشكر از همراهي و همگامي شهرداري‌ها، هدف از اين نشست‌ها را ايجاد تعاريف مشترك و هم افزايي برشمرد و گفت: محورهایی که در این هم افزایی ااست شامل افزايش كارايي شهرداري‌ها در بحث اجراي فرآيندها و توسعه دولت الكترونيك و رضايت مردم و ذينفعان،   ارتقاء جايگاه شهرداري‌هاي استان در ارزيابي‌هاي عملكرد سالانه در سطح ملي و استاني است.

وی در ادامه افزود: تدوين سازوكار بهره‌وري مالي ( عمراني و هزينه‌اي) در قالب رويكرد ” اقتصاد خُرد عمومي”و   نقش شهرداري‌ها در اجراي برنامه‌هاي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي در در تحقق اهداف رشد و توسعه استان می توتن نام برد.

در اين نشست، اصلاح فرآيندهاي اصلي شهرداري ها، تكميل و افزايش پوشش خدمات غيرحضوري، اصلاح روش‌هاي سنجش و پايش ارائه خدمات با استفاده از الگوي استقرار نظام نامه چرخه بهره وري نيز در دستور كار قرارگرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});