×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انتقاد فرماندار فردیس از غیبت برخی از مدیران ادارات در محل کار

به گزارش خبرنگار تارا نیوز ، داود آذری سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس صبح امروز _دوشنبه بیست‌وسوم مهر_ در حاشیه برگزاری شورای اداری شهرستان فردیس که در سالن جلسات سپاه امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به یک سری سیاست های عمومی شهرستان به عنوان مصوبات شورای اداری از مسئولین شهرستان تقاضا داریم پیگیری و توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار فردیس با تاکید بر اینکه مهمترین موضوعات بحث تکریم ارباب رجوع است، گفت: از مسئولین ادارات انتظار داریم رفتاری در شان یک مدیر جهادی و مردم داشته باشند و درهای ادارات را بر روی مردم باز کنند.

وی در ادامه افزود: سوال کردن حق مردم و پاسخ دادم وظیفه مسئولین است و بایستی مدیران به وظایف خود پاسخگو باشند همچنین وظیفه دارند برنامه های مدومی داشته باشند و گزارش عملکرد ۶ ماهه ابتدای سال را ارائه داده و چه برنامه و چشم اندازی برای پایان سال دارند.

آذری با تاکید بر اینکه اصول کاری ما بر پایه برنامه هفتم است و باید پایبند به آن باشیم، افزود: مدیران متناسب با برنامه هفتم در شرح وظایف و ماموریت های سازمانی خدمت کنند.

فرماندار فردیس با انتقاد از برخی از مدیران که در محل کار خود حاضر نیستند و بدون اطلاع به مرخصی می روند، گفت: این سوال مردم است چرا برخی از مدیران به مشکلات رسیدگی نمی کنند که بر اساس قوانین و ضوابط اداری شورای عالی کشور تمام روسای ادارات موظف هستند هر گونه خروج از شهرستان در غالب مرخصی و ماموریت بصورت مکتوب به فرمانداری اعلام نمایند.

معاون استاندار در فردیس با اشاره به اینکه برخی از ادارات با شرح وظایف خود آشنا نیستند و گاها جایگاه فرمانداری را به عنوان نمایند عالی دولت و یا حاکمیت در شهرستان نمی دانند، گفت: تغییر و تحولاتی در ادارات بخصوص در چند روز اخیر بدون اطلاع به فرمانداری ایجاد شده که زیبنده یک مدیر نظام اسلامی نیست و بایستی اصول و ضوابط اداری و شرح وظایف مشخص شده را رعایت کنید.

وی اضافه کرد: قطعا بعد از این هیچگونه تغیر و تحول ادارای بدون اطلاع به فرمانداری را قبول نخواهیم کرد و قطعا برخورد خواهد شد.

آذری با اشاره به رسیدن فصل سرما و پیش بینی کمبود سوخت و مناسب سازی گرمایش ادارات حتما برنامه ریزی داشته باشند، افزود: جهت دو گانه سوزی دستگاه های ادارای، این موضوع مصوبه شورای تامین استان و ابلاغیه شورای امنیت کشوری است.

وی ادامه داد: نسبت به تامین سوخت در سامانه سدف و نسبت به دوگانه سوزی دستگاه های گرمایشی در محیط های ادارای اقدام شود.

فرماندار با تاکید بر اینکه یک مسئول در ادارات به عنوان رابط مدیریت بحران به فرمانداری شهرستان معرفی و در جلسات حضور داشته باشند، گفت: تهدیدات سایبری که بعد از عملیات صادق۲ مطرح می شود باید نسبت به این موضوع توجه ویژه و برنامه ریزی کنند.

انتزاع شهرداری کرج و فردیس را به جد پیگیر خواهم بود

آذری به مطالبات شهرستان فردیس از نمایندگان مجلس حاضر در جلسه تاکید داشت و گفت: امیدواریم این مطالبات که بر گرفته از نظرات و مراجعات مردمی است نمایندگان عزیز پیگیری کنند چراکه یکی از این موضوعات مهم است که خیلی از پروژه های عمرانی در شهرستان فردیس را معطل خود کرده است.

وی در ادامه افزود: یکی بحث انتزاع شهرداری کرج و فردیس است و مطمین باشید بنده از کلیه ظرفیت های قانونی برای تحقق مطالبات مردم شهر شهرستان فردیس در این امر استفاده خواهم کرد. ا

ین مقام مسئول به استقرار ادارات در شهرستان فردیس تاکید کرد و گفت: اداره راه شهرسازی و برخی از ادارات در شهر فردیس هنوز پس از ۱۲ سال مستقر نشده اند و این یک مطالبه حداقلی است که نماینده ادارات شهرستانی در فردیس مستقر باشند.

وی ادامه داد: متاسفانه بجای اینکه به دنبال مطالبه گری در حوزه کلانشهر فردیس باشیم به دنبال موضوعات ابتدایی هستیم که متناسب با شهرهای دور افتاده است در حالیکه چارت سازمانی و استقرار ادارات و تامین اماکنی که بتوانند مکان ویژه ای برای ادارات باشند حق مردم شهرستان فردیس است.
آذری با اشاره به اینکه اداراتی از جمله آموزش و پرورش، اداره منابع آب، بنیاد مسکن و راه شهرسازی، اوقاف، میراث فرهنگی، انتقال خون و پخش فراورده های نفتی نیاز شهرستان فردیس است، ادامه داد: بیمارستان شهید سلیمانی را داریم اما بحث انتقال خون در این بیمارستان وجود ندارد همچنین بحث زیرساخت ها و تامین نیازمندیهای این بیمارستان یکی از مطالباتی مردمی است که از دانشگاه علوم پزشکی می خواهیم که در این مورد شهرستان فردیس را حمایت کنند.
ضرورت راه اندازی مجموعه ورزشی بزرگ در فردیس
وی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: تامین منابع مالی برای پروژه کنارگذر شرقی و راه های دسترسی به شهرستان داده شود و برای ۳ سال آینده عملی شود تا مشکل ترافیکی شهرستان حل شود.
آذری بیان کرد: در بحث فاضلاب هم با پیگیری های متعدد با استاندار مقرر شد تا زمینی در نزدیگی نیروگاه قائم (عج) بگیریم تا مشکل فاضلاب شهرستان فردیس حل شود.
فرماندار فردیس در پایان گفت: راه اندازی دفاتر نمایندگان مجلس نیز در شهرستان در الویت باشد همچنین یکی از تقاضاهای ما از نمایندگان این است راه اندازی مجموعه ورزشی بزرگ در شهرستان پیگیری شود.
انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});