×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کاهش ۳۸ درصدی حوادث شبکه اصلی در فردیس
زهره رزمی آذر

به گزارش خبرنگار تارا نیوز،حمیدرضا نامداری در سومین نشست شورای اداری شهرستان فردیس که صبح امروز _دوشنبه بیست‌وسوم مهر_ در سالن جلسات سپاه امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار کرد: سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته شهرستان فردیس در حوزه تأمین و برقراری برق وضعیت خوبی نداشتیم.

وی با اشاره به چالش برق و آب در شهرستان فردیس طی سال گذشته افزود: با اقدامات اصلاحی هیدرولیکی و بازسازی شبکه در شش ماه سال جاری شاهد کاهش ۱۴ درصدی حوادث بودیم که ۳۸ درصد کاهش حوادث شبکه اصلی بود و موجب کاهش هدر رفت محسوس آب شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز خاطرنشان کرد: برای سال آینده پنج حلقه چاه آماده تجهیز است، سه حلقه دیگر در دو ماه آینده تجهیز خواهد شد و پروژه انتقال آب از سد کرج و طالقان به فردیس در حال انجام است.

نامداری با اشاره به ظرفیت فاضلاب به شهرستان فردیس گفت: مهم‌ترین کار در این زمینه تأمین زمین است که پس از پیگیری‌های متعدد به نتیجه‌ای نرسیدیم، چراکه مقرر بود نیروگاه منتظر قائم (عج) را متقاعد کنیم تا سرمایه‌گذار باشد، اما این مهم محقق نشد.

نامداری تاکید کرد: ایجاد تصفیه‌خانه می‌تواند یکی از معضلات را رفع کند تا این مشکل از محل اعتبارات عمرانی، سرمایه‌گذاری و پساب نیروگاه رفع شود.

وی گفت: استفاده پساب در فضای سبز با توافقات شکل گرفته با پایین دست در شهرک وحدت و پارک تندرستی برای فضای سبز انجام می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});