×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۶ طرح عمرانی در سازمان آرامستان های شهرداری کرج به بهره برداری رسید
زهره رزمی آذر

به گزارش خبرنگار تارا نیوز، محمد محمودی نژاد رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری کرج د حاشیه آيين بهره برداري از پروژه هاي عمراني سازمان مديريت آرامستان هاي شهرداري کرج که ظهر امروز چهارشنبه_۱۹ مهر ماه_ برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز همراه مجموعه مدیریت شهری، شورای ششم شهر کرج و اصحاب رسانه، ۶ طرح عمرانی در سازمان آرامستان های شهرداری کرج به بهره برداری رسید.

وی در ادامه افزود: افتتاح ساختمان اداری پذیرش متوفیان و ثبت احوال به مساحت و با ۴۴۰ متر فضای باغ انتظار جهت استراحت در زمان کارهای اداری که با هزینه ۱۴۰ میلیارد ریال یکی از بهترین مجموعه پذیرش متوفیان کشور است.

محمودی نژاد با اشاره به اینکه آرامستان شهرداری کرد مقام اول را در کشور کسب کرده است، گفت: مردم از این مجموعه بسیار رضایت دارند و شهروندانی که به اینجا مراجعه می کنند داغ عزیزی دارند و خدمات رسانی بهتر از وظایف ما است.

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری کرج با اعلام اینکه ۳۳ هکتار از ۷۷ هکتاری که در این سازمان است فضای سبز را تشکیل داده است، گفت: سازمان آرامستان ها به آب شرب شهری وصل نیست و از آب چاه استفاده می شود که دو استخر بالغ بر ۹۰ هزار متر مکعب احداث شده است که از آب های سطحی در زمان بارندگی ذخیره برای آبیاری فضای سبز مجموعه استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: چایخانه امام رضا(ع) که دومین چایخانه مجموعه است و برای خیرات اموات است تا مردم از آن استفاده کنند و خود سازمان هم هزینه می کند تا همیشه این چایخانه برپا باشد همچنین آلاچیق هایی با فضای سبز جانمایی شده که برای خانواده هایی که به صورت دسته جمعی دفن شده اند.

این مقام شهری به خرید ده دستگاه ون آمبولانس اشاره کرد و گفت: بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان جهت خدمت رسانی به ناوگان سازمان اضافه شده است.

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری کرج در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه برای حمل و نقل عمومی برای سازمان تدابیری اندیشیده شده است یا نه، گفت: در بحث امکانات حمل و نقل عمومی هیچ امکاناتی نداریم اما مدت ۶ ماه با کمک شهرداری کمالشهر و مجموعه بهارستان ایستگاه خط مترو به داخل آرامستان برنامه ریزی شده تا پایانه ایستگاه به این سازمان برسد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});