×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نگاه ویژه به سختی مشاغل پرسنل آرامستان‌ها داشته باشیم
زهره رزمی آذر

به گزارش تارانیوز، مهرداد کیانی شهردار کرج درآيين بهره برداري از پروژه هاي عمراني سازمان مديريت آرامستان هاي شهرداري کرج که ظهر امروز چهارشنبه_۱۹ مهر ماه_ در سازمان آرامستان های بهشت سکینه کرج برگزار شد، ضمن تسلیت شهدای مقاومت اظهار کرد: شهروندان از بدو تولد تا زمانی که به اینجا می رسند با شهرداری همراه هستند و خدمات بسیار گسترده ایی حتی بعد از وفات به مردم ارائه می کند.

وی در ادامه افزود: سازمان آرامستان ها شرایط خاصی دارد و ارائه خدمت به شهروندان در شرایط سخت روحی از وظایف مهم این سازمان است.

کیانی با بیان اینکه در حال حاضر که در این مکان جمع شده ایم معاون وزیر راه و شهر سازی و استاندار البرز برای ادامه عملیات عمرانی بزرگراه شمالی جلسه مهمی برگزار کرده اند ،افزود: شاهد هستیم در تمام سطح شهر عملیات عمرانی در حال اجرا است و شهرداری کرج وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

شهردار کرج ادامه داد: در تمام حوزه اجتماعی، فرهنگی و ..در سطح شهر شاهد یک پویایی گسترده ایی هستیم و مرهون زحمات و برنامه ریزی های اعضای شورا ی شهرو تلاش های شبانه روزی مدیریت شهری هستیم.

شهردار کرج در پایان گفت: به این سازمان باید توجه ویژه ای شود چراکه مردم در این مکان که هستند شرایط روحی مناسبی ندارند و بعد از مراجعه باید از خدمات رسانی بهتری برخوردار شوند و این سازمان چندین مدیر داشتند که زحمات بسیاری در این سالها کشیده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});