×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
وعده رئیس شورای شهر کرج برای اتمام پروژه های شهری تا پایان دوره ششم
زهره رزمی آذر

به گزارش خبرنگار تارا نیوز، منصور محمدی رئیس شورای شهر کرج در آيين بهره برداري از پروژه هاي عمراني سازمان مديريت آرامستان هاي شهرداري کرج که ظهر امروز چهارشنبه_۱۹ مهر ماه_ در سازمان آرامستان های بهشت سکینه کرج برگزار شد، ضمن تشکراز زحمات کارکنان آرامستان بهشت سکینه اظهار کرد: دو سال در این مجموعه فعالیت داشتم وحتی در ایام عید و شادی کارکنان این مجموعه به غم و اندوه مراجعه کنندگان همراه بودند و خدمت رسانی می کردند و جزء مشاغل سخت شهرداری کرج است.

وی در ادامه افزود: هر آنچه رئیس سازمان به عنوان لایحه برای جذب بودجه به شورا ارسال می کند به اتفاق اعضا مصوب می شود تا کمک کوچکی برای تلاش های کارکنان این سازمان کرده باشیم.

محمدی با اشاره با قدردانی از احداث سالن پذیرایی و همایش متوفیات برای مراسمات در این مجموعه، افزود: در گذشته احداث این سالن جزء مطالبات اصلی مردم بابت این مجموعه بود و خانواده های عزادار به دلیل غم و اندوه برای اجرای مراسم عزاداری دچار مشکل بودند اما با همت سازمان آرامستان ها این بنا ساخته شد.

رئیس شورای شهر کرج در پایان گفت: در ده ماه آخر دوره ششم مدیریت شهری قرار داریم و همه پروژه ها با مصوبات و پیش بینی بودجه داشتیم با مدیران تلاشگران به ثمر خواهد رسید و از اصحاب رسانه که همیشه همراه ما بودند تقدیر و تشکر میکنم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});