×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۱۰۰ درصد اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۲ پروژه های آبفا در مهلت قانونی جذب ش
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، ️حمیدرضا نامداری در این خصوص گفت: این مهم با تلاش بی شائبه و شبانه روزی کارکنان مجموعه به ویژه ذیحساب طرح های تملک دارائیهای سرمایه ای شرکت ، کارکنان واحد مذکور و تعامل معاونان ذیربط محقق گردید است.

️ نامداری در ادمه افزود : اعتبار مصوب طرح های تملک دارایی سرمایه ای شرکت آب و فاضلاب البرز در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸ هزار و ۷۸۱ میلیارد ریال و مبلغ تخصیص یافته میزان ۶ هزار ۴۱۷ میلیارد ریال بوده که با برنامه ریزی مدون و وفاق سازمانی تمامی اعتبارات تخصیصی جذب شد.

مدیر عامل آبفا البرز تشریح کرد:از این مبلغ میزان ۳ هزار و ۷۵۴ میلیارد ریال به صورت نقدی و میزان ۲ هزار و ۶۶۳ میلیارد ریال نیز در قالب اسناد خزانه اسلامی تخصیص یافته و در موعد مقرر و به طور کامل هزینه شده که سهم پروژه های روستایی استان ، مبلغ یک هزار و ۶۱ میلیارد ریال بوده است.

️نامداری در خاتمه نتیجه اعتبار هزینه شده در حوزه آب را اجرای حدود ۲۲ هزار و ۳۰۰ متر عملیات اصلاح و بازسازی شبکه ، ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر توسعه خطوط انتقال ، افزایش ظرفیت تصفیه خانه های آب به میزان ۲۳۱ لیتر بر ثانیه ، احداث ۱۴ هزار و ۲۰۰ متر مکعب مخزن ذخیره آب ، حفر ۱۷ حلقه چاه ، احداث ۶۵۰ مترمربع بنا و دیوار کشی و در حوزه فاضلاب نیز افزایش ظرفیت تصفیه خانه های فاضلاب کرج ، شهر جدید مهستان و اجرای شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب می باشد .

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});