×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بهره برداری از ۴ پروژه عمرانی در فردیس
تارا نیوز

به گزارش خبرنگار تارا نیوز، داوود آذری ظهر امروز _یکشنبه پانزدهم مهر_ در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات متعددی شهرستان فردیس، اظهار کرد: فردیس امکانات بسیاری دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی در راستای افزایش زیرساخت‌های شهرستان برای خدمات بیشتر به مردم است.

سرپرست فرمانداری فردیس با بیان اینکه با تلاش و همت تمام مسئولان و کارکنان دستگاه‌ها چهار پروژه در سطح شهرستان فردیس با اعتبار ۶۶۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: با تدابیر استاندار البرز فردیس را به یک کارگاه سازندگی تبدیل می‌کنیم و مشکلات و آسیب‌های شهرستان را با تلاش همکاران به حداقل می‌رسانیم.

آذری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ورزش و تحصیل، تاکید کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری با کمک مسئولان زیرساخت‌های لازم را برای جوانان و نوجوانان شهر تأمین می‌کنیم.

وی ادامه داد: با افتتاح سالن چند منظوره شهید رئیسی در مشکین دشت زمینه‌ی ورزشی بیشتری برای جوانان و نوجوانان شهرستان فراهم شده است و امیدواریم در آینده شاهد موفقیت‌ها باشیم.

سرپرست فرمانداری فردیس گفت: از رسانه‌ها و شهروندان خواستار همکاری به منظور حل مشکلات اجتماعی هستیم، چراکه به محض مشاهده مشکلات و اطلاع به مراجع مربوطه سریعاً با در نظر گرفتن تمام جوانب امر در راستای رفع آن اقدام خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});