×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۲۲۰۰ معتاد و متجاهر در مراکز ماده ۱۶ استان البرز نگهداری می‌شود
تارا نیوز

به گزارش خبرنگار تارانیوز ز، مجتبی عبداللهی صبح امروز _یکشنبه پانزدهم مهر_ در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان فردیس در جمع خبرنگاران با اشاره با آغاز فصل زمستان و مأموریت‌های خاصی در ارتباط با مسؤولیت‌های اجتماعی بر عهده شهرداری‌ها است، اظهار کرد: با احداث گرمخانه شهرداری فردیس و تجهیزات جدید با ظرفیت بیشتری مشغول به کار شده است.

وی افزود: کمپ ماده ۱۶ برای افراد بی‌خانمان و درمانده که در ماه‌های سرد دچار مشکل می‌شوند، تجهیز و احداث شد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: شهرداری فردیس با نگاه مسئولیت اجتماعی در راستای نیازمندان و درماندگان و افراد دارای آسیب اجتماعی، بیماران ماده ۱۶ و معتادان متجاهر و درمانده احداث و تجهیز شد.

عبداللهی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۲۲۰۰ معتاد و متجاهر در مراکز ماده ۱۶ استان نگهداری می‌شود، اضافه کرد: با ارزیابی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، البرز به عنوان استان برتر در ساماندهی و جمع‌آوری معتادان و اجرای ماده ۱۶ تشخیص داده شده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا کاهش ۲۴ درصدی جرایم در سال جاری در استان البرز داشته‌ایم.

استاندار البرز گفت: کاهش آمار جرایم، از جمله خودکشی و طلاق اتفاق افتاده است و امیدواریم با همت مسئولان و مدیران روز به روز خدمات بیشتر و بهتری به مردم ارائه دهیم.

عبداللهی با اشاره به انتزاع شهرستان فردیس از کرج افزود: شهرستان فردیس با توجه به فعالیت خود در چند سال گذشته از شهرستان کرج جدا شده بود و در حال حاضر مستقل شده است.

وی تصریح کرد: در ارتباط با دو شهرداری فردیس و کرج، شهرداری فردیس تابع کرج بوده است، اما در امکانات اختلاف نظرهایی وجود دارد که در این راستا صورت جلسه‌ای در ارتباط با این موضوع تنظیم شده است و در چند روز آینده با برگزاری جلسه‌ای، مشکلات جزئی میان دو شهرداری حل خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});