×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 28 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کرج میزبان دومین نمایشگاه صنعت منظر کشور می‌شود
زهره رزمی آذر

به گزارش خبرنگار تارانیوز، علیرضا عاقلی عصر امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از برپایی دومین نمایشگاه صنعت منظر کشور در سالن نمایشگاهی پارک شهید چمران کرج خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته این نمایشگاه در استان تهران برگزار شد و امسال این نمایشگاه از اول تا چهارم آبان در کرج برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کلانشهر کرج در گذشته به باغشهر ایران معروف بود، افزود: مقرر شد تا دومین نمایشگاه صنعت منظر کشور در البرز برگزار شود تا تمامی همکاران، مجریان و پیمانکاران این حوزه بتوانند از تکنولوژی های جدید صنعت سیما و منظر کشورآشنا شوند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج هدف از برگزاری این نمایشگاه را استفاده از تکنولوژی های روز در کشور عنوان کرد و گفت: با برپایی این نمایشگاه تکنولوژی‌ها و امکانات موجود در فضای سبز و سیما به معرض نمایش گذاشته می‌شود و ما باید شرایط را برای پیاده‌سازی آن‌ها در شهر فراهم کنیم.

عاقلی ادامه داد: برای برپایی این نمایشگاه یک سازمان تخصصی و شرکت خصوصی برای اولین بار به صنعت منظر، ورود کرده است و مجری برگزارکننده این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه برای حمایت از تولید داخل، بیشترین شرکت کنندگان از شرکت های داخلی هستند، گفت: باید نگاه به منظر را از حالت لوکس به حالت زیرساختی برد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پاسخ به خبرنگار تارانیوز مبنی بر اینکه چند غرفه در این نمایشگاه برپا خواهد شد، گفت: حدود ۴۵ غرفه در این نمایشگاه برپا خواهد شد که در حوزه های کشاورزی، علوم شناختی و اجتماعی، هنر و مسائل ساختمانی و عمرانی ایده ها و امکانات موجود را به نمایش خواهند گذاشت.

عاقلی به شعار محوری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: کرج، «پایتخت صنعت منظر کشور» به عنوان شعار محوری این نمایشگاه خواهد بود و امیدواریم برنامه راهبردی منظر را با این عنوان به زودی تدوین کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: سیما و منظر شهری دچار آشفتگی بصری است از این‌رو شهر نیازمند پیرایش است و یکی از عوامل این آشفتگی وجود تابلوهای تبلیغاتی هستند که در شورای ششم تصمیمات خوبی در خصوص ساماندهی آن‌ها اتخاذ شده و در حال اجرا است.

در حاشیه این نشست از پوستر دومین نمایشگاه صنعت سیما و منظر شهری در کرج نیز رونمایی شد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});