×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
چهل و پنجمین شورای راهبری Gis شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد
تارانیوز

به گزارش تارانیوز، حمید رضا نامداری در این خصوص گفت: این نشست با حضور علی محرابی دبیر کارگروه GIS شرکت مهندسی آبفا کشور و روسای گروه GIS شرکت های آب و فاضلاب تهران، اصفهان ، شیراز،مشهد،هرمزگان،مرکزی،قم،همدان،گیلان آذربایجان شرقی،مازندران به میزبانی شرکت آبفا البرز طی مدت زمان دو روز در تاریخ ۲۴ و ۲۵ شهریور ماه برگزار شد.

وی در ادامه افزود: ارزیابی عملکرد پیاده سازی GIS در استان ها ، تبادل نظر و ارائه تجربيات و پیشنهادات نمایندگان آبفا استان های کشور ، ضرورت تحقق و بروز رسانی اقدامات فنی روزانه در نقشه ها ، تجهیز امور تابعه استان به GPS از جمله مباحث این نشست بود.

نامداری بیان کرد: استقرار و پیاده سازی GIS بصورت ویژه در دستور کار مجموعه آبفا البرز قرار گرفته و علاوه بر حوزه معاونت های بهره برداری آب و فاضلاب ، حوزه خدمات مشترکین و درآمد و مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان نیز جامعه اصلی هدف این طرح می‌باشد.

در ادامه دبیر کارگروه GIS شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از اقدامات و پیشرفت مطلوب آبفا البرز در زمینه پیاده سازی و استقرار GIS سخن گفت و تصریح کرد: واحد GIS دفتر فناوری اطلاعات و خدمات دولت الکترونیک آبفا البرز با قرار گرفتن در گروه c کشوری ، موفق به کسب رتبه اول کشوری در رشد و پیشرفت شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});