×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۲۶۵ مقاله در کنفرانس اقتصاد کشاورزی ایران پذیرش شدند
تارانیوز

به گزارش خبرنگار تارا نیوز، سعید یزدانی، دبیر علمی سیزدهمین کنفرانس اقتصاد کشاورزی ایران ظهر امروز در سیزدهمین کنفرانس اقتصاد کشاورزی ایران در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج برگزار شد،اظهار کرد: یکی از اهداف برگزاری چنین کنفرانس هایی ارائه دستاوردهای جدید محققان و فراهم سازی فرصتی برای ارائه ایده های خلاقانه دانشجویان و اساتید است.

وی در ادامه افزود: دانشگاه تهران چهار کنفرانس از ۱۲ کنفرانس اقتصاد کشاورزی ایران را برگزار کرد از اینرو ترجیح دادیم سایر دانشگاه ها این میزبانی را بپذیرند اما پس از مدتی بنا به دلایل مختلف، هیچ یک از دانشگاه های کشور اعلام آمادگی برای برگزاری این کنفرانس ها را نکردند.

دبیر علمی سیزدهمین کنفرانس اقتصاد کشاورزی ایران خاطرنشان کرد: دانشگاه تهران جهت حفظ و استمرار این کنفرانس ها برای برگزاری مجدد پیش قدم شد اما انگیزه لازم در محققان وجود ندارد، به همین دلیل محافل علمی در کشور مورد استقبال آنچنانی قرار نمی گیرد.

وی اضافه کرد: اما در حال حاضر استقبال خوبی از بخش این کنفرانس ها صورت گرفت و حدود ۲۶۵ مقاله دریافت و توسط ۲۲۲ نفر داوری شد که ۸۵ مقاله برای ارائه شفاهی و ۱۲۴ مقاله به صورت پوسترپذیرش شد.

یزدانی عنوان کرد: علاوه بر ارائه مقالات چهار پنل و نشست تخصصی با موضوعات آب و چالش های مرتبط با آن، سیاست های کلان بخش کشاورزی، هوشمندسازی بخش کشاورزی و جایگاه رشته اقتصاد کشاورزی طی دو روز آینده با حضور متخصصان و محققان مربوطه برگزار می شود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});