×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دولت از انتخاب افراد زاویه دار با نظام و دارای سوءسابقه اجتناب کند
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، حجت الاسلام ناصر نورپور، امام جمعه کمالشهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول گفت: ابعاد وجودی امام حسن عسکری (ع) بالاتر از آن است که بتوان تبیین کرد. ایشان بسیار به نیازمندان کمک میکرد و پناهگاه فقرا بود.

وی با اشاره به مقام علمی امام حسن عسکری (ع) و با بیان اینکه آن حضرت شاگردان بسیاری را تربیت کرد، با اینکه دوران ایشان دوران خفقان بود، مطرح کرد: فتوت، جوانمردی، حلم، تواضع و اهتمام به نماز اول وقت از دیگر ویژگی های بارز امام حسن عسکری (ع) بود.

امام جمعه کمالشهر ضمن گرامیداشت سالگرد شهدای قیام ۱۷ شهریور بیان کرد: این قیام خونین از جمله حرکت های مهم اعتراضی مردم انقلابی کشور به دستگاه ستمکار پهلوی بود و از وقایع مهم تاثیرگذار انقلاب اسلامی به شمار می رود که موجب تزلزل نظام سلطنتی شد.

حجت الاسلام نورپور عنوان کرد: موانعی که حرکت دولت را کند می کنند بر دو قسم هستند؛ موانع بیرونی و خارجی، همچون سیاست های خصمانه دشمن و … و موانع درونی که بسیار مهم است. اگر دولتمردان موانع درونی را برطرف کنند قطعا حرکت دولت سریع خواهد بود.

وی عدم اعتقاد به ظرفیت های داخلی، نیروها و جوانان بومی، سستی، بیحالی و القای ما نمی توانیم، اعتقاد به نسخه های اجانب، غفلت از توطئه های دشمنان و عوامل آنان، کم کاری و کم انگیزگی، دنیازدگی و اشرافی گری، سیاسی کاری، باند بازی و پرداختن به حواشی را موانع درونی برشمرد.

امام جمعه کمالشهر اذعان کرد: امیدواریم دولت به مسائل و مشکلات اصلی کشور از جمله معیشت مردم، تورم، گرانی، فرهنگ، عفاف و حجاب، عدالت اجتماعی و … بپردازد و از انتخاب افراد زاویه دار با نظام، دارای سوءسابقه، آتش بیاران فتنه ۱۳۸۸ و ۱۴۰۱ اجتناب کند که به خیر دولت است.

حجت الاسلام نورپور مطرح کرد: از همه مسئولین می خواهیم به مشکلات منطقه از جمله نانوایی ها، آب شرب، ترافیک سنگین، معتادان متجاهر، کارتن خواب ها، فروش ابزار و وسائل قمار (پاستور) در بزرگراه کرج و تهران که مایه تاسف است رسیدگی کنند. حضور پررنگ مسئولین در جمع مردم نیز مورد انتظار است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});